Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

När jag har tränat och skrivit in allt så syns inte jag ute i listan bland de som senast skrivit in sig.
Vet att jag har sett mig själv där nån gång men det senaste har det inte varit så, varför?

Om det är många som lagt in träning samma dag så är det risk att man inte syns där. Dock så är en klok ändring att senast inlagda alltid hamnar överst.

Men det kan ju ändå inte stämma för nu har jag kollat varje dag den här veckan och oavsett tillfälle så har samma personer legat ute i listan till vänster och den där cyckelnissen hela tiden i topp. Lägger han till och tar bort träning hela dagen eller hu

Björn kommer före Dream alfabetiskt, kan det vara så enkelt?

Kanske skulle döpa om dig till AADream.

Hur sorteras det egentligen?

Det borde väl ändå vara så att den senast inlagda träningen kommer överst?! Annars är det ju missvisande rubrik på den tabellen?!

Du har helt rätt i att jag alltid verkar komma oförtjänt högt upp på den listan. Jag lägger nästan alltid in min träning typ 7 på morgonen. Så jag borde inte komma högst upp, vilket jag ofta gör.

Dock har jag en misstanke vad det kan vara. Det finns någ

Men cykelnissens, Björns, nuna är så otroligt representativ för vårt släkte. Tokglad och lite galen. Vi kanske kan ha din pres. bild som förstasides bild ändå?

Nu är du int ensam heller herr bygren, så ta inte för illa upp (hoppas jag?). I stort sett hela listan under dig är också densamma så på något sätt verkar det som om den listan inte riktigt uppdateras som den ska.

Så från min sida handlar det bara om at

Och just som jag skrev svaret, kunde jag notera att NU hade en ändring skett ... och listan uppdaterats med lite nya människor i topp ... bl a admin själv. 🙂
Vips så var mysteriet löst.

Pftttss, Dreamer, jag dreglar inte, jag stirrar förstummat. 🙂

12