Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningvariation i träningen!
You need to log in to create posts and topics.

hinner träna 4-5 gånger och ca 1 timme varje gång. Vill dock gärna ha varierad träning och träna både box, bodypump, spinning, crossfit,...och så förstås löpning. Siktar på att träna till Göteborgsvarvet för första gången och har aldrig sprungit längre än

Sub2 klarar du på 3 löppass i veckan.
Lägg till ett långpass i veckan som du ökar sakta från de 12 km du gör som längst nu upp till 17-18 km (eller fulla halvmaran om du har mitt kontrollbehov och vill veta innan att du kan). 🙂
Skynda långsamt, du har h

tack, då finns det hopp. Förutom långpasset. Vad tycker du att det andra passet ska ägnas åt? intervaller? har lätt att hamna i ett lunk...

Började springa efter nyår iår, 2 - 3 ggr i veckan. 1.56 på varvet. Försökte mest få till långpassen. Sedan sprang jag en eller ett par gånger till i veckan, lite intervaller eller ett lite kortare pass tror jag det vart. Du får gärna kika i min kalender

toppen, ska sikta på detta. Tack för hjälpen!

Och härkommer länken till gruppen Göteborgsvarvet 2012 sub 2

http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2693

Välkommen att hälsa på oss :D:D

Kolla in programmeringen på crossfit endurance. Klarar du att hålla igång enligt deras schema så klarar du säkert dina mål.
Jag gillar crossfit, men jag gillar löpning och orientering mer så jag klarade inte av att följa endurance programmering (3 löppass