Quote from Guest on 30 May 2010, 21:29Funbeat Streak Runners är en grupp med medlemmar som antagit utmaningen att springa minst en km varje dag ... utan undantag ... Gruppen har varierat i storlek en hel del under dess 20 månaders existens här på Funbeat. Många har tyckt att det varit en kul
Funbeat Streak Runners är en grupp med medlemmar som antagit utmaningen att springa minst en km varje dag ... utan undantag ... Gruppen har varierat i storlek en hel del under dess 20 månaders existens här på Funbeat. Många har tyckt att det varit en kul
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 21:39Jag har hört om detta och antar utmaningen!
Jag har hört om detta och antar utmaningen!
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 22:56Välkommen Camilla ... knacka på i gruppen så släpper jag in ...
Välkommen Camilla ... knacka på i gruppen så släpper jag in ...
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 13:33Antar även jag denna härlig utmaning! Pst...hur gör man om man blir sjuk?
Antar även jag denna härlig utmaning! Pst...hur gör man om man blir sjuk?
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 14:04Springer!
Springer!
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 16:23Christel härligt med en till... leta upp Funbeat Streak Runners och skicka en förfrågan så släpper jag in... Angående sjukdom så antingen springer man 1 km i sakta mak eller så bryter man sin streak... sen kan man ju alltid hoppas på att man håller sig fr
Christel härligt med en till... leta upp Funbeat Streak Runners och skicka en förfrågan så släpper jag in... Angående sjukdom så antingen springer man 1 km i sakta mak eller så bryter man sin streak... sen kan man ju alltid hoppas på att man håller sig fr
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 17:13Det lär finnas någon som sprungit med gipsat ben........ Som sjuksköterska på Ortopeden hoppas jag att det är en skröna.
ska knacka på 🙂
Det lär finnas någon som sprungit med gipsat ben........ Som sjuksköterska på Ortopeden hoppas jag att det är en skröna.
ska knacka på 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 17:29Den utmaningen kan man ju inte säga nej till, räkna med mig!
Den utmaningen kan man ju inte säga nej till, räkna med mig!
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 20:15Vilket underbart gäng du fått ihop Lena....! Ja jag är redan med ...men hur ska dom markera att dom vill vara med? Är lite dålig på detta med Data-FunBeat å så....Men kanske ALLA andra är bättre å då funker det skitabra....VÄLKOMNA:::
Vilket underbart gäng du fått ihop Lena....! Ja jag är redan med ...men hur ska dom markera att dom vill vara med? Är lite dålig på detta med Data-FunBeat å så....Men kanske ALLA andra är bättre å då funker det skitabra....VÄLKOMNA:::