Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 15:19Jag har också spanat lite efter ull-sulor utan framgång, var kan man finna sådana?
Jag har också spanat lite efter ull-sulor utan framgång, var kan man finna sådana?
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 15:29I butiken för yrkeskläder. www.idefixteko.se har säkert sulor också.
I butiken för yrkeskläder. http://www.idefixteko.se har säkert sulor också.
Quote from Berit Bengtson on 3 November 2011, 15:44Mina 1a elvärmesulor gjorde jag genom att tråckla fast värmetråden på enn ullfiltsula, inköpt i den lokala skoaffären.
Mina 1a elvärmesulor gjorde jag genom att tråckla fast värmetråden på enn ullfiltsula, inköpt i den lokala skoaffären.
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 15:45Tack för tipset, det verkar finnas en hel del smått och gott där!
Tack för tipset, det verkar finnas en hel del smått och gott där!
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 22:04.
.
Quote from Sandra Näslund on 3 November 2011, 22:32Här också, Anders...
Här också, Anders...
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 22:45Det verkar vara en extremt obegåvad VD i den butiken.
Det verkar vara en extremt obegåvad VD i den butiken.
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 23:43Lite trötsamt med smygreklam.
Det finns _en_ butik jag inte kommer att handla på.
Det är bara att köpa en banner ... och sedan får du gärna hänvisa till den.
Lite trötsamt med smygreklam.
Det finns _en_ butik jag inte kommer att handla på.
Det är bara att köpa en banner ... och sedan får du gärna hänvisa till den.
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 11:27intressant att Anders Sjöberg inte längre finns kvar på FB...
intressant att Anders Sjöberg inte längre finns kvar på FB...
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 11:56Han hävdade i PM till mig att omsättningen hade ökat.
Han hävdade i PM till mig att omsättningen hade ökat.