Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 20:07Funbeat är ju egentligen toppen för cykeltjuvar. Här skriver vi vilken cykel vi har, visar bilder på den och pekar ut på en karta exakt var vi bor :o)
Funbeat är ju egentligen toppen för cykeltjuvar. Här skriver vi vilken cykel vi har, visar bilder på den och pekar ut på en karta exakt var vi bor :o)
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 20:08Ja, vissa har ett stort behov.
Ja, vissa har ett stort behov.
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 20:08Tur man jobbar hemifrån!
Tur man jobbar hemifrån!
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 20:40Hörde från märstafolk idag att polisen varnat för ryssreggade bilar i märstatrakten. Polisen har nog fått en och en annan anmälning på det iaf. 🙂
Hörde från märstafolk idag att polisen varnat för ryssreggade bilar i märstatrakten. Polisen har nog fått en och en annan anmälning på det iaf. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 20:41Nu var det en polskregistrerad bil som var huvudmisstänkt i tråden.
Förutom mördarhunden.
Nu var det en polskregistrerad bil som var huvudmisstänkt i tråden.
Förutom mördarhunden.
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 20:44Orka göra en ny tråd för en ny nationalitet 😉
Orka göra en ny tråd för en ny nationalitet 😉
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 21:27Polacker, ryssar eller annat okänt. På dom bara! Dom blöder i ryggen!
Kanske vore något för Efterlyst att ta upp...
Jag blir så trött och :@ på människor med skygglappar.
EDIT: För att ingen ska missuppfatta mitt inlägg kanske jag måste förtydliga att
Polacker, ryssar eller annat okänt. På dom bara! Dom blöder i ryggen!
Kanske vore något för Efterlyst att ta upp...
Jag blir så trött och :@ på människor med skygglappar.
EDIT: För att ingen ska missuppfatta mitt inlägg kanske jag måste förtydliga att
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 22:00Sweet Lasse.
Sweet Lasse.
Quote from Lena O on 2 July 2010, 22:58Lars; Du har inte tänkt på att det kunde vara ett bra sätt att hitta och känna igen cykeltjuvarna på?
Polisen: Hörru, vad gör ni här?
Bil 1: Vi väntar på en polare ...Bil 2: Dzie? dobry oficer, czekamy na przyjaciela ...
Lars; Du har inte tänkt på att det kunde vara ett bra sätt att hitta och känna igen cykeltjuvarna på?
Polisen: Hörru, vad gör ni här?
Bil 1: Vi väntar på en polare ...
Bil 2: Dzie? dobry oficer, czekamy na przyjaciela ...
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 09:50Aj då, tänkte inte på den utredningstekniska finessen 😀
Aj då, tänkte inte på den utredningstekniska finessen 😀