Quote from Guest on 4 August 2010, 16:14Känns jättetråkigt, men jag känner ändå att jag vill sprida detta: Försökte handla från www.cykeldennis.se och blev mycket mycket missnöjd. Dålig service, riktigt dåligt bemötande, svårt att få kontakt och extremt dåligt uppdaterad sida. Handla inte därif
Känns jättetråkigt, men jag känner ändå att jag vill sprida detta: Försökte handla från http://www.cykeldennis.se och blev mycket mycket missnöjd. Dålig service, riktigt dåligt bemötande, svårt att få kontakt och extremt dåligt uppdaterad sida. Handla inte därif
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 16:24Skam att använda ett sådant fint namn om det inte ska förknippas med en seriös verksamhet... 🙁
Skam att använda ett sådant fint namn om det inte ska förknippas med en seriös verksamhet... 🙁
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 17:44Lite ot här.
Dennis, det känns som att inte bara ditt förnamn passar in i den beskrivningen 😉
Lite ot här.
Dennis, det känns som att inte bara ditt förnamn passar in i den beskrivningen 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:49Tack för tipset Marika.
Jag antar att du inte är den som är tyst och blyg och även har påpekat för stället att du är grymt missnöjd på alla plan så de har en rimlig chans att kamma sig och komma in i matchen?
Tack för tipset Marika.
Jag antar att du inte är den som är tyst och blyg och även har påpekat för stället att du är grymt missnöjd på alla plan så de har en rimlig chans att kamma sig och komma in i matchen?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:57Jag har verkligen gjort mitt bästa för att upplysa dem om vad jag tycker, men med den kavalkad av bortförklaringar och skylla ifrån sig som jag mötte är jag inte säker på att det gick hem.
Blev lovad en kompensation för besväret som sedan uteblev. Och ja
Jag har verkligen gjort mitt bästa för att upplysa dem om vad jag tycker, men med den kavalkad av bortförklaringar och skylla ifrån sig som jag mötte är jag inte säker på att det gick hem.
Blev lovad en kompensation för besväret som sedan uteblev. Och ja
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 14:05GAH, va frustrerande!
Ibland är det nästan skit samma med kompensation om de verkar som de verkligen är ledsna och bara fixar men när man blir bemött med bortförklaringar, eller ännu värre, totalt ointresse blir man bara arg.
GAH, va frustrerande!
Ibland är det nästan skit samma med kompensation om de verkar som de verkligen är ledsna och bara fixar men när man blir bemött med bortförklaringar, eller ännu värre, totalt ointresse blir man bara arg.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 17:15Måste säga att jag inte håller med!
Har ett flertal gånger varit i mail konversation med butiken och fått snabba svar ALLA gånger!
Så jag tycker servicen är vad man kan förvänta sig.
Måste säga att jag inte håller med!
Har ett flertal gånger varit i mail konversation med butiken och fått snabba svar ALLA gånger!
Så jag tycker servicen är vad man kan förvänta sig.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 17:39Varför har du varit tvungen att ha en mejl kontakt med butiken?
Snabba svar, har du fått några snabba leveranser då? Om några alls.
Varför har du varit tvungen att ha en mejl kontakt med butiken?
Snabba svar, har du fått några snabba leveranser då? Om några alls.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:18J. Jag bemötte enbart Marikas kritik mot att det var svårt och få kontakt med butiken samt extremt dåligt bemötande.
Detta har jag inte upplevt därför håller jag inte med.Dock tråkigt för Marika!
Och min mejlkontakt med butiken rörde diverse frågor om
J. Jag bemötte enbart Marikas kritik mot att det var svårt och få kontakt med butiken samt extremt dåligt bemötande.
Detta har jag inte upplevt därför håller jag inte med.
Dock tråkigt för Marika!
Och min mejlkontakt med butiken rörde diverse frågor om
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 23:00Står dig helt fritt att tycka vad du vill, jag ställde bara frågorna.
Har du någonsin KÖPT något ifrån nämnda?Jag tror iaf att dennisaffären är helt jädra kass och borde avlägsnas från internets yta. Och ägaren fortsätta med sitt "riktiga" jobb ist så b
Står dig helt fritt att tycka vad du vill, jag ställde bara frågorna.
Har du någonsin KÖPT något ifrån nämnda?
Jag tror iaf att dennisaffären är helt jädra kass och borde avlägsnas från internets yta. Och ägaren fortsätta med sitt "riktiga" jobb ist så b