Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 16:08Självklart så ger utebilven eller sen leverans från leverantören en lång leverans tid ut till mig som kund, MEN då hör man av sig som säljare! Ring, maila, skicka röksignaler. När jag efter en månads tid (och många mail och telefonsamtal) fick tag på den
Självklart så ger utebilven eller sen leverans från leverantören en lång leverans tid ut till mig som kund, MEN då hör man av sig som säljare! Ring, maila, skicka röksignaler. När jag efter en månads tid (och många mail och telefonsamtal) fick tag på den
Quote from ellen olsson on 6 August 2010, 16:12Enligt lag så får de inte ta betalt förrän de skickar om du betalar med kort. Det gäller i hela EU.
Enligt lag så får de inte ta betalt förrän de skickar om du betalar med kort. Det gäller i hela EU.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 17:06Verkligen en tråkig historia Marika(t-)
Använd tex. några av dom jag rekommenderade istället.
Dessutom bra priser!Lycka till:-)
Verkligen en tråkig historia Marika(t-)
Använd tex. några av dom jag rekommenderade istället.
Dessutom bra priser!
Lycka till:-)
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 17:15Men Paul, fick du veta vilka mått Denniskorven hade? 😉
Men Paul, fick du veta vilka mått Denniskorven hade? 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 17:33Asså korven var stor, men Palle korven var större:D
Asså korven var stor, men Palle korven var större:D
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 23:17Fredrik: - är det så, är det så..?
Fredrik: - är det så, är det så..?