Quote from Guest on 19 May 2012, 17:21Borde det inte vara på plats med en liten varning när värden som helt uppenbart är knasiga matas in? Det är givetvis ett i-landsproblem så att det sjunger om det men jag tycker att det är roligt att titta på topplistan över vilka som tränat mest. Det är a
Borde det inte vara på plats med en liten varning när värden som helt uppenbart är knasiga matas in? Det är givetvis ett i-landsproblem så att det sjunger om det men jag tycker att det är roligt att titta på topplistan över vilka som tränat mest. Det är a
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2012, 17:31Visst är det så, visst är det så!
Visst är det så, visst är det så!
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 17:34Jupps. Håller med. Jag får såna där raketpass ibland med appen och de är roliga en liten stund men störiga om de får ligga kvar och sabba topplistor och statistik.
Jupps. Håller med. Jag får såna där raketpass ibland med appen och de är roliga en liten stund men störiga om de får ligga kvar och sabba topplistor och statistik.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 17:36Får man inte ha andningsträning 24-7?
Får man inte ha andningsträning 24-7?
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 17:36Jag såg någon som hade reggat vila/mental träning kl 22.00, det blev 22 000 timmar vila i stället...........
Jag såg någon som hade reggat vila/mental träning kl 22.00, det blev 22 000 timmar vila i stället...........
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 17:39😀
😀
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2012, 17:43Törnrosa?
Törnrosa?
Quote from Jonny Persson on 19 May 2012, 17:46Världen går inte under om inte statistiken fungerar men det ser så lustigt ut med en jättelång stapel och sen nio minimala. När det är så uppenbart fel att man inte springer 21 097 km på storleksordningen timme. Det brukar vara just faktorn tusen som stäl
Världen går inte under om inte statistiken fungerar men det ser så lustigt ut med en jättelång stapel och sen nio minimala. När det är så uppenbart fel att man inte springer 21 097 km på storleksordningen timme. Det brukar vara just faktorn tusen som stäl
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 18:36Man kunde då också passa på att lägga in felmeddelanden om man använt felaktiga tecken (t ex decimalpunkt istället för decimalkomma).
Som det är nu står det bara och "snurrar" när man tryckt spara och man tror länge att funbeat ligger nere eller laggar in
Man kunde då också passa på att lägga in felmeddelanden om man använt felaktiga tecken (t ex decimalpunkt istället för decimalkomma).
Som det är nu står det bara och "snurrar" när man tryckt spara och man tror länge att funbeat ligger nere eller laggar in
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 18:37JA!
JA!