Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag irriterar mig också på att om jag skriver att jag påbörjat ett pass 6:30 så fattar inte Funbeat det utan ändrar till kl. 00:00.

Och efter kl. 24.00 natten mellan fredag och lördag respektive mellan lördag och söndag borde det finnas en alkospärr (lösa ett trixit problem man bara klarar nykter) så man varken registrerar falska eller friserade träningspass eller osunda foruminlägg.

Alkolås till tangentbordet? 🙂 Håller annars med om att där finns mycket att arbeta med som påtalats om och om igen, inget händer trots dessa utmärkta förslag som kommit genom åren. Som borde vara enkla att lägga till eller ändra, som t ex att träningsut

Jag har nu haxat ihop ett nytt Greasemonkey-skript som jag kallar för funbeat_utils. Den fixar några av de småsaker som jag irriterar mig på och planen är att utöka det med tiden när jag ser att det finns ett behov.

Funktioner just nu:
-Calendar - Put te

Anders: Jag älskar dig! Alltså scriptet som gav mig tillbaka länken till nästa olästa diskussion är nog det bästa som hänt sedan typ andra världskriget tog slut. 😀

Att FunBeat har krånglat gör mig egentligen inte så mycket, men den länken har jag verkli

Om man inte vill vara så avancerad kan man göra som jag och ha denna länk som bokmärke - bra att ha i dessa snåltider (Kvällen fram till 24:00)

http://www.funbeat.se/discussion/redirectfirstunread.aspx

Kul att det är uppskattat.
Jag gjorde en liten uppdatering nu när jag såg hur länken blev och lade till en klass på den så den får samma stil som de andra länkarna.
Jag lade även till ett enkelt språkstöd så nu får användare av funbeat.se texterna på sven

Existerar 24:00? Efter 23:59 blir det väl 0:00 eller?

12