Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lite tid för reflektion skadar inte. Så här i början av den nya löpsäsongen(för vissa iallafall) funderade jag idag under min löprunda runt mina styrkor och svagheter som löpare. Detta självklart utifrån den målsättning och förutsättning jag har som löpar

Styrkor; pannben, utförslöpning och asfalt

Svagheter; terräng/mjukare underlag + just nu (för det har varit min styrka tidigare) Uppförsbackar!

Kul ämne! 🙂

Styrkor: Bra rullande nerförslöpning . Slutet av loppet har alttid enorm spurt kvar. ger sig aldrig upp inom mål linjen.

Svagheter: Tar ofta för fort om början loppet. Mentala biten ,långa raka sträckor. Gillar inte varma dagar.

Där är det några dåliga

Styrkor: Bra rullande nerförslöpning . Slutet av loppet har alttid enorm spurt kvar. ger sig aldrig upp inom mål linjen.

Svagheter: Tar ofta för fort om början loppet. Mentala biten ,långa raka sträckor. Gillar inte varma dagar.

Där är det några dåliga

Där är det några dåliga

+Uthållig ... envis kanske, Ganska bra på uppförsbackar iaf varit.

- Feg på lopp, och i utförsbackar eller om jag inte gillar underlaget. Värme.

Internet o tålamod är en svaghet hos vissa.

Styrkor: Träningsvillig, bra på tävling, pannben

Svagheter: Springer lugna pass för hårt, lyssnar inte på kroppen, nedförslöpning

David, tänkte det samma 😀

Svagheter: löpning.

Styrkor: gillar att springa?