Quote from Guest on 24 May 2010, 11:57Lite tid för reflektion skadar inte. Så här i början av den nya löpsäsongen(för vissa iallafall) funderade jag idag under min löprunda runt mina styrkor och svagheter som löpare. Detta självklart utifrån den målsättning och förutsättning jag har som löpar
Lite tid för reflektion skadar inte. Så här i början av den nya löpsäsongen(för vissa iallafall) funderade jag idag under min löprunda runt mina styrkor och svagheter som löpare. Detta självklart utifrån den målsättning och förutsättning jag har som löpar
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 12:07Styrkor; pannben, utförslöpning och asfalt
Svagheter; terräng/mjukare underlag + just nu (för det har varit min styrka tidigare) Uppförsbackar!
Kul ämne! 🙂
Styrkor; pannben, utförslöpning och asfalt
Svagheter; terräng/mjukare underlag + just nu (för det har varit min styrka tidigare) Uppförsbackar!
Kul ämne! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 13:06Styrkor: Bra rullande nerförslöpning . Slutet av loppet har alttid enorm spurt kvar. ger sig aldrig upp inom mål linjen.
Svagheter: Tar ofta för fort om början loppet. Mentala biten ,långa raka sträckor. Gillar inte varma dagar.
Där är det några dåliga
Styrkor: Bra rullande nerförslöpning . Slutet av loppet har alttid enorm spurt kvar. ger sig aldrig upp inom mål linjen.
Svagheter: Tar ofta för fort om början loppet. Mentala biten ,långa raka sträckor. Gillar inte varma dagar.
Där är det några dåliga
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 13:09Styrkor: Bra rullande nerförslöpning . Slutet av loppet har alttid enorm spurt kvar. ger sig aldrig upp inom mål linjen.
Där är det några dåliga
Styrkor: Bra rullande nerförslöpning . Slutet av loppet har alttid enorm spurt kvar. ger sig aldrig upp inom mål linjen.
Där är det några dåliga
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 13:09Styrkor: Bra rullande nerförslöpning . Slutet av loppet har alttid enorm spurt kvar. ger sig aldrig upp inom mål linjen.
Där är det några dåliga
Där är det några dåliga
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 13:14+Uthållig ... envis kanske, Ganska bra på uppförsbackar iaf varit.
- Feg på lopp, och i utförsbackar eller om jag inte gillar underlaget. Värme.
+Uthållig ... envis kanske, Ganska bra på uppförsbackar iaf varit.
- Feg på lopp, och i utförsbackar eller om jag inte gillar underlaget. Värme.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 16:40Internet o tålamod är en svaghet hos vissa.
Internet o tålamod är en svaghet hos vissa.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:30Styrkor: Träningsvillig, bra på tävling, pannben
Svagheter: Springer lugna pass för hårt, lyssnar inte på kroppen, nedförslöpning
Styrkor: Träningsvillig, bra på tävling, pannben
Svagheter: Springer lugna pass för hårt, lyssnar inte på kroppen, nedförslöpning
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:31David, tänkte det samma 😀
David, tänkte det samma 😀
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:40Svagheter: löpning.
Styrkor: gillar att springa?
Svagheter: löpning.
Styrkor: gillar att springa?