Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVart hittar jag Asics Nimbus 10?
You need to log in to create posts and topics.

12

Nu börjar mina Asics gel Nimbus 10 sakta men säkert ta slut. och jag bara måste ha ett nytt par! (Men en halv storlek större)

Alltså vart kan jag hitta(beställa/butik vad som helst) Asics Nimbus 10 storlek: Euro: 40,5, US: 9 i dam. Färg är obetydlig.

B

http://startfitness.co.uk/product.asp?strParents=&CAT_ID=0&P_ID=38037&strPageHistory=search&numSearchStartRecord=1

Fast är det inte någon skillnad på herrskon och damskon? 🙂

Tja jag vet inte, det borde ju vara det förutom färgskillnad men vet ej. Jag bara googla lite snabbt 😉
Varför inte 11 då?

11 för att jag inte orkar gå till butik och prova dom, inte vill köpa grisen i säcken och är sjukt nöjd med 10an 🙂

Det brukar inte vara någon skillnad mellan modellerna, 10 och 11 kommer att känna likadant i foten. I alla fall upptäckte jag så mellan DS Trainer 14 och DS Trainer 15.

Jag tycker det brukar kunna vara märkbar skillnad faktiskt. 10an är ju ändå inte så gammal att den inte kan gå att få tag i nånstans.. Vill vill vill!

Tror att bredden på skorna skiljer mellan herr och dam.
Har just börjat ersätta mina gamla 10:or mot nya 11:an och största skillnaden är nog att de gjort om snörningen en del (samt att jag tyckte att nya modellen inte är lika snygg som gamla).

Där håller jag med Linda, brukar vara stor skillnad mellan modellerna men tänkte ändå att enklare att gå och pröva dem så vet hon 😉
Men jag hade t.ex. ett par Asics DS Trainer 11 och sedan 14 och det var VÄLDIGT stor skillnad. 11 var en lätt trainer, 14

Får väl masa mig iväg till runners och testa 11an. Men det tar emot.. det gör det..

12