Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 15:17Inte i nån av de fem simhallar jag frekventerar.
Inte i nån av de fem simhallar jag frekventerar.
Quote from ellen olsson on 25 March 2010, 15:56Frekventera andra simhallar! 🙂
Frekventera andra simhallar! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 17:42Ja, för jag måste ju ha en himla otur om alla de jag hittat till har simklubb men inte baddräkter. Att säga att de flesta har det är en smått gigantisk överdrift skulle jag säga.
Ja, för jag måste ju ha en himla otur om alla de jag hittat till har simklubb men inte baddräkter. Att säga att de flesta har det är en smått gigantisk överdrift skulle jag säga.
Quote from Elias Engqvist on 25 March 2010, 18:34Vilken frekvens pratar vi om?
Vilken frekvens pratar vi om?
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 19:1620-20000 Hz.
Nä men allvarligt. Jag har inte sett nån baddräktsförsäljning på Valhalla, i Göteborg på många år och i Kungsbacka och Fjärås har det nog aldrig funnits. Åby har jag heller inte sett nåt men jag kan ha blivit bländad av de stora reklamskylt
20-20000 Hz.
Nä men allvarligt. Jag har inte sett nån baddräktsförsäljning på Valhalla, i Göteborg på många år och i Kungsbacka och Fjärås har det nog aldrig funnits. Åby har jag heller inte sett nåt men jag kan ha blivit bländad av de stora reklamskylt
Quote from ellen olsson on 25 March 2010, 19:20Både Åby (MASS) och Valhalla har haft försäljning tidigare. Nu har jag i.o.f.s.inte nyttjat dessa etablissemang på ett par år så det är förstås möjligt att de slutat med det men det lär inte vara klubbarnas fel isåfall...
Både Åby (MASS) och Valhalla har haft försäljning tidigare. Nu har jag i.o.f.s.inte nyttjat dessa etablissemang på ett par år så det är förstås möjligt att de slutat med det men det lär inte vara klubbarnas fel isåfall...
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 19:26Jo jag köpte baddräkt på Valhalla för tio år sen... en mycket bra en. Slut på det roliga nu. Det finns lite få baddräkter i innebandyaffären precis utanför men de har bara samma skruttiga baddräkter som i vilken sportaffär som helst.
Jo jag köpte baddräkt på Valhalla för tio år sen... en mycket bra en. Slut på det roliga nu. Det finns lite få baddräkter i innebandyaffären precis utanför men de har bara samma skruttiga baddräkter som i vilken sportaffär som helst.
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 10:30http://www.wenz.se/shop/Mode-Swim-Sportswear-Swim-Sportswear-Badmode/group/2082626/Produktoeversikt.a172.0.html... Här köper jag mina badkläder. Tycker att dem både är bekväma att simma och snygga 😀
http://www.wenz.se/shop/Mode-Swim-Sportswear-Swim-Sportswear-Badmode/group/2082626/Produktoeversikt.a172.0.html... Här köper jag mina badkläder. Tycker att dem både är bekväma att simma och snygga 😀
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 18:22Suck. En baddräkt hittade jag och den går inte att simma i. Skitsida. Ångrar att jag klickade. Måste titta lite noggrannare vem som postar vad i trådar verkar det som.
Edit: Den enda baddräkten kostade för övrigt över 1700 spänn och var inte ens klorbest
Suck. En baddräkt hittade jag och den går inte att simma i. Skitsida. Ångrar att jag klickade. Måste titta lite noggrannare vem som postar vad i trådar verkar det som.
Edit: Den enda baddräkten kostade för övrigt över 1700 spänn och var inte ens klorbest
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 09:52Eriksdalsbadet har en bra shop.
Igor sport på Götgatan har också baddräkter (som är tänkta till simning & inte solstolen i Saint Tropez)
Åhléns har stor utbud av Speedo
Lyck till (H)
Eriksdalsbadet har en bra shop.
Igor sport på Götgatan har också baddräkter (som är tänkta till simning & inte solstolen i Saint Tropez)
Åhléns har stor utbud av Speedo
Lyck till (H)