Quote from Guest on 4 December 2006, 14:11Jag undrar vart man kan få tag på fiberhavregrynsgröt ?
Jag undrar vart man kan få tag på fiberhavregrynsgröt ?
Quote from Catharina Brattlin on 4 December 2006, 14:21I en vanlig Konsumbutik, Ica, ja alla matvaruaffärer har detta på hyllorna där det finns andra frukostflingor, ev mjöl osv.
I en vanlig Konsumbutik, Ica, ja alla matvaruaffärer har detta på hyllorna där det finns andra frukostflingor, ev mjöl osv.
Quote from Funbeat user on 4 December 2006, 15:23HEj!
En annan bra nyttig gröt är grynblandning. Rosa och vit förpackning. Gröten innehåller alla sädesslag och är grymt god!
Finns också i vanliga butiker på grynhyllan.hälsningar
Anna
HEj!
En annan bra nyttig gröt är grynblandning. Rosa och vit förpackning. Gröten innehåller alla sädesslag och är grymt god!
Finns också i vanliga butiker på grynhyllan.
hälsningar
Anna
Quote from Karolina Bergsten on 4 December 2006, 16:36Finns i de flesta livsmedelsaffärer, köpte senast i en liten jourbutik med ett mkt begränsat sortement övrigt. Ska kolla in den där grynblandningen, lät mums. Äter gröt varje morgon å ofta till lunch (lat) så variation är alltid välkommet 🙂
Finns i de flesta livsmedelsaffärer, köpte senast i en liten jourbutik med ett mkt begränsat sortement övrigt. Ska kolla in den där grynblandningen, lät mums. Äter gröt varje morgon å ofta till lunch (lat) så variation är alltid välkommet 🙂
Quote from mårten jansson on 4 December 2006, 18:52Precis - tom netto har!
Precis - tom netto har!
Quote from ellen olsson on 4 December 2006, 19:49Jag kan rekommendera havrekli. Inte nog med att det är fiberrikare - det är godare också! 🙂
Jag kan rekommendera havrekli. Inte nog med att det är fiberrikare - det är godare också! 🙂
Quote from mårten jansson on 4 December 2006, 20:31Jag blandar fiberhavregryn med havrekli =) Blir en jättebra gröt tycker jag.
Jag blandar fiberhavregryn med havrekli =) Blir en jättebra gröt tycker jag.
Quote from Karolina Bergsten on 5 December 2006, 08:05Använder du bara havrekli till gröten då? ibland brukar jag blanda i det i havregrynen.
Jag brukar oxå blanda i rivet äpple, lite solrosfrön, linfrön å hackade nötter år också gott att ha i havregrynsgröten.
Använder du bara havrekli till gröten då? ibland brukar jag blanda i det i havregrynen.
Jag brukar oxå blanda i rivet äpple, lite solrosfrön, linfrön å hackade nötter år också gott att ha i havregrynsgröten.
Quote from Funbeat user on 5 December 2006, 08:37HEj igen!
Det jag brukar äta är grynblandning med linfrön i. Jättegott. O sen kanon om man har lite problem med hård mage oxå 😉
HEj igen!
Det jag brukar äta är grynblandning med linfrön i. Jättegott. O sen kanon om man har lite problem med hård mage oxå 😉
Quote from mårten jansson on 5 December 2006, 10:40jag brukar äta hälften fullkornshavregryn, hälften havrekli, i med lite hela linfrön och äpple eller apelsin som jag upptäckte för ett tag sedan är jättegott också. På har jag solrosfrön, kanel och lite mjölk.
jag brukar äta hälften fullkornshavregryn, hälften havrekli, i med lite hela linfrön och äpple eller apelsin som jag upptäckte för ett tag sedan är jättegott också. På har jag solrosfrön, kanel och lite mjölk.