Quote from Funbeat user on 5 December 2006, 11:45låter jättegott!
låter jättegott!
Quote from Karolina Bergsten on 5 December 2006, 12:51Måste testa med apelsin å kanel... Låter mums så här i väntan på tomten 🙂
Måste testa med apelsin å kanel... Låter mums så här i väntan på tomten 🙂
Quote from mårten jansson on 5 December 2006, 13:15Ja det var så jag fick idéen. Men ska ge en liten varning också. Jag lägger i apelsinen mot slutet och låter den värmas lite - annars blir gröten kall. Eftersom det är så mycket vatten i apelsin: Ha inte i den för länge! Då blir den brännhet!
Ja det var så jag fick idéen. Men ska ge en liten varning också. Jag lägger i apelsinen mot slutet och låter den värmas lite - annars blir gröten kall. Eftersom det är så mycket vatten i apelsin: Ha inte i den för länge! Då blir den brännhet!
Quote from Karolina Bergsten on 5 December 2006, 16:51tack för varningen 🙂 ska testa i morgon bitti!
tack för varningen 🙂 ska testa i morgon bitti!
Quote from mårten jansson on 5 December 2006, 16:59hoppas du gillar det =)
hoppas du gillar det =)
Quote from ellen olsson on 5 December 2006, 19:13> Använder du bara havrekli till gröten då? ibland brukar jag blanda i det i havregrynen.
Japp. Jag kör med havrekli utan inblandning av vanliga havregryn. 🙂
> Använder du bara havrekli till gröten då? ibland brukar jag blanda i det i havregrynen.
Japp. Jag kör med havrekli utan inblandning av vanliga havregryn. 🙂
Quote from Christian Strömberg on 5 December 2006, 20:46Jag plussar på med linfrön och solrosfrön, smarrens (t+) och nyttigt!
Jag plussar på med linfrön och solrosfrön, smarrens (t+) och nyttigt!
Quote from Karolina Bergsten on 6 December 2006, 08:11Testade med apelsin å kanel i morse, strödde på lite hackad mandel oxå, blev mycket smarrigt (t+) rekomenderas! Tack för tipset 🙂
Nästa projekt blir att handla havrekli, upptäckte att det bara fanns kruska i skafferiet!
Testade med apelsin å kanel i morse, strödde på lite hackad mandel oxå, blev mycket smarrigt (t+) rekomenderas! Tack för tipset 🙂
Nästa projekt blir att handla havrekli, upptäckte att det bara fanns kruska i skafferiet!
Quote from Linnea Persson on 6 December 2006, 08:54Kruskakli funkar utmärkt istället för havrekli tycker jag, brukar göra gröt på havregryn och kruskakli.
Kruskakli funkar utmärkt istället för havrekli tycker jag, brukar göra gröt på havregryn och kruskakli.
Quote from mårten jansson on 6 December 2006, 10:54Jag kom på vad mer jag har i gröten ganska ofta, oavsett om det är äpple eller apelsin - kardemumma! Jättegott tycker jag! Och gör det ännu mer juligt ju =)
Jag kom på vad mer jag har i gröten ganska ofta, oavsett om det är äpple eller apelsin - kardemumma! Jättegott tycker jag! Och gör det ännu mer juligt ju =)