Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 10:33Ja men detta ska ja läsa.
Ja men detta ska ja läsa.
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 10:33Bruse: jag har en fråga på första punkten. Det står att boken ska upp i röva - är det upp mot svanskotan då? Eller menar du att den ska upp i grenen tills de heliga delarna tar emot? Det lär väl skilja någon centimeter(menar inte att man ska ta med längde
Bruse: jag har en fråga på första punkten. Det står att boken ska upp i röva - är det upp mot svanskotan då? Eller menar du att den ska upp i grenen tills de heliga delarna tar emot? Det lär väl skilja någon centimeter(menar inte att man ska ta med längde
Quote from Rasmus Olsson on 31 May 2012, 10:46Upp i rôva så du går upp i falsett!
Upp i rôva så du går upp i falsett!
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 16:42Boken ska ju vara horisontell, lycka till med att nå svanskotan 😉
Boken ska ju vara horisontell, lycka till med att nå svanskotan 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 08:51På min bikefit så flyttades klossarna bakåt så att jag fick stortåleden ca 0,5 cm framför pedalens center både på min MTB och min nya LVG-cykel. Jag hade klossen för långt fram från början...
På min bikefit så flyttades klossarna bakåt så att jag fick stortåleden ca 0,5 cm framför pedalens center både på min MTB och min nya LVG-cykel. Jag hade klossen för långt fram från början...
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 08:58Det beror på vad du har för egenskaper och intresse
Det beror på vad du har för egenskaper och intresse
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 08:36Det beror lite på hur ömma tår du har och kan behöva justeras efterhand. Jag började med mina långt fram men efter 10-mila turer eller längre börja det värka i MTP-led 1 (den som stortån sitter fast i)
Nu har jag klossen nästan helt bak och tycker det fu
Det beror lite på hur ömma tår du har och kan behöva justeras efterhand. Jag började med mina långt fram men efter 10-mila turer eller längre börja det värka i MTP-led 1 (den som stortån sitter fast i)
Nu har jag klossen nästan helt bak och tycker det fu
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 14:21Så långt bak på skon de går,å till hösten blir de nya hål ca 25mm bakåt 🙂
Så långt bak på skon de går,å till hösten blir de nya hål ca 25mm bakåt 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 19:09Jag testade att ha klossarna längst bak ett tag. Konstaterade tre saker.
1. Det var obekvämt och jag tappade mycket kraft och balans. Särskilt vid stående cykling kändes det som om jag "tippade" framåt med foten. Jag är nog också en uttalad tåtrampare. M
Jag testade att ha klossarna längst bak ett tag. Konstaterade tre saker.
1. Det var obekvämt och jag tappade mycket kraft och balans. Särskilt vid stående cykling kändes det som om jag "tippade" framåt med foten. Jag är nog också en uttalad tåtrampare. M