Quote from Rasmus Olsson on 25 August 2011, 22:39Ja ett tips, ha ett lås till på jobbet, så slipper du släpa på det. Jag har lås lite här å där.
Ja ett tips, ha ett lås till på jobbet, så slipper du släpa på det. Jag har lås lite här å där.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 22:44Får väl fundera på att skaffa ett till sen då. Först ska jag se om jag pallar att ta mig fram och tillbaka till jobbet 5 dagar i veckan.
Provade ena hållet idag och jag måste säga att det var en jäkla skillnad på cykel och cykel.
Får väl fundera på att skaffa ett till sen då. Först ska jag se om jag pallar att ta mig fram och tillbaka till jobbet 5 dagar i veckan.
Provade ena hållet idag och jag måste säga att det var en jäkla skillnad på cykel och cykel.
Quote from Rasmus Olsson on 25 August 2011, 22:45Klart du orkar (utan att jag vet ett dugg om sträckan).
Klart du orkar (utan att jag vet ett dugg om sträckan).
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 22:50Vad blev det för cykel då? 🙂
Vad blev det för cykel då? 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 22:55En hybrid ( O no du skulle köpt en CX)
Har ingen aning egentligen
En hybrid ( O no du skulle köpt en CX)
Har ingen aning egentligen
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 22:58Har förstått det som att man svär i kyrkan om man nämner hybrid här men jag cyklar strax över milen på en Cannondale Bad Boy 700. 🙂
Funderade på cyklocross (CAADX 105) men bockstyret och jag gick inte ihop.
Har förstått det som att man svär i kyrkan om man nämner hybrid här men jag cyklar strax över milen på en Cannondale Bad Boy 700. 🙂
Funderade på cyklocross (CAADX 105) men bockstyret och jag gick inte ihop.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 23:05Hybrid funkar fint till kortare pendling, o mycket annat. Vill man sedan börja cykla mer o längre kan man komplettera med racer.
Hybrid funkar fint till kortare pendling, o mycket annat. Vill man sedan börja cykla mer o längre kan man komplettera med racer.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 23:06Ungefär så blev min slutsats också. Tack för alla svar och godnatt!
Ungefär så blev min slutsats också. Tack för alla svar och godnatt!
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 23:07Jag lovar och svär att jag cyklar 27,05 km till jobbet på min Scott 😉
Jag lovar och svär att jag cyklar 27,05 km till jobbet på min Scott 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 23:13Hoppas verkligen du cyklar hem också 😉
Hoppas verkligen du cyklar hem också 😉