Quote from Guest on 24 May 2007, 20:41Nästa vecka ska jag på kurs i Falun. Jag tänkte ta med mig löparskorna och utforska någon ny väg. 🙂
Jag ska bo på Scandic Lugnet. Finns det någon fin slinga där, runt 10-15 km?
Nästa vecka ska jag på kurs i Falun. Jag tänkte ta med mig löparskorna och utforska någon ny väg. 🙂
Jag ska bo på Scandic Lugnet. Finns det någon fin slinga där, runt 10-15 km?
Quote from ellen olsson on 24 May 2007, 20:51Vår kära riksskidstadion på Lugnet borde ju onekligen kunna ha en del att erbjuda. Jag hittar dock ingen bra webbsida på studs men om jag vore i dina kläder skulle jag masa (sic!) mig till stadion och köra på. Det finns iallafall minst ett 10km långt spår
Vår kära riksskidstadion på Lugnet borde ju onekligen kunna ha en del att erbjuda. Jag hittar dock ingen bra webbsida på studs men om jag vore i dina kläder skulle jag masa (sic!) mig till stadion och köra på. Det finns iallafall minst ett 10km långt spår
Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 00:15Nu känner jag mig... ehm... Dum! Jag har bott i Falun, men jag har ingen koll på sånna spår 😮 Enda jag har koll på det är i Borlänge, kanske är för att jag inte gick i skolan i Falun, men ja, kring Lugnet borde det ju finnas något.
(fin ny bild du har fö
Nu känner jag mig... ehm... Dum! Jag har bott i Falun, men jag har ingen koll på sånna spår 😮 Enda jag har koll på det är i Borlänge, kanske är för att jag inte gick i skolan i Falun, men ja, kring Lugnet borde det ju finnas något.
(fin ny bild du har fö
Quote from ellen olsson on 25 May 2007, 06:07Fritidsförvaltningens sida jag hittade tidigare:
http://www.falun.se/www/falun/ToF.nsf/doc/36369F19F5D83998C1256F8900449B97?OpenDocument&Expand=10.7
Fritidsförvaltningens sida jag hittade tidigare:
http://www.falun.se/www/falun/ToF.nsf/doc/36369F19F5D83998C1256F8900449B97?OpenDocument&Expand=10.7
Quote from Kicki K on 25 May 2007, 09:37det brukar ju inte bli så mycket tid över när man är på kurs men jag skulle kanske kolla in om man kunde få se systrarna Kallur träna som tydligen är ofta i Lugnet för träning.
Annat träningspass att rekomendera är att ta sig upp i hopptornet. Härlig uti
det brukar ju inte bli så mycket tid över när man är på kurs men jag skulle kanske kolla in om man kunde få se systrarna Kallur träna som tydligen är ofta i Lugnet för träning.
Annat träningspass att rekomendera är att ta sig upp i hopptornet. Härlig uti
Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 15:17Finns ju fina simmöjligheter där också 🙂
Finns ju fina simmöjligheter där också 🙂
Quote from Peter Hall on 27 May 2007, 20:41Det är ca 1 km till Lugnets skidstadion från hotellet och där finns det massor med löparspår. Har själv sprungit där ett par gånger. Terängen är rätt kuperad.
Det är ca 1 km till Lugnets skidstadion från hotellet och där finns det massor med löparspår. Har själv sprungit där ett par gånger. Terängen är rätt kuperad.
Quote from Christer Heinbäck on 28 May 2007, 08:35Härligt med lite backar! Ska bli kul! Det skulle inte vara några aktiviteter på kvällen så jag hoppas få tid till lite löpning.
Härligt med lite backar! Ska bli kul! Det skulle inte vara några aktiviteter på kvällen så jag hoppas få tid till lite löpning.