Quote from Guest on 28 January 2014, 12:20Har äntligen kommit i gång med träningen efter envisa förkylningar och en del lathet under hösten. Ska springa GöteborgsVarvet i maj, men efter 8:an i Skatås i söndags började jag tvivla på att det ska gå vägen.
I somras tränade jag hyfsat, två-tre pass
Har äntligen kommit i gång med träningen efter envisa förkylningar och en del lathet under hösten. Ska springa GöteborgsVarvet i maj, men efter 8:an i Skatås i söndags började jag tvivla på att det ska gå vägen.
I somras tränade jag hyfsat, två-tre pass
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 12:30Om du får till 2-3 pass löpning i veckan och bygger upp distansen till totalt 20-25k/v i april har du absolut inget att oroa dig för i maj.
Om du får till 2-3 pass löpning i veckan och bygger upp distansen till totalt 20-25k/v i april har du absolut inget att oroa dig för i maj.
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 12:47Håller med ovanstående, med tanke på den träningsmängd som många har som ställer upp, i stort sett ingen alls, ser jag nog inga problem med din utmaning, du kommer ju iaf ha några mil i ryggen vilket är nyckeln.
Glöm inte att vätska upp innan långpassen
Håller med ovanstående, med tanke på den träningsmängd som många har som ställer upp, i stort sett ingen alls, ser jag nog inga problem med din utmaning, du kommer ju iaf ha några mil i ryggen vilket är nyckeln.
Glöm inte att vätska upp innan långpassen
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 12:48Tack - det låter ju bra. bara att kämpa på
Tack - det låter ju bra. bara att kämpa på
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 12:54Anmäl dig och spring, någon eller några löpartävlingar, innan Göteborgsvarvet. Då får du dels ytterligare en anledning att komma igång med långa pass tidigt, sen får du också en bekräftelse på att din form inte är så dålig som du tror. Du kommer att ta ut
Anmäl dig och spring, någon eller några löpartävlingar, innan Göteborgsvarvet. Då får du dels ytterligare en anledning att komma igång med långa pass tidigt, sen får du också en bekräftelse på att din form inte är så dålig som du tror. Du kommer att ta ut
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 13:15Nått särskilt du kan rekommendera i Göteborgstrakten?
Nått särskilt du kan rekommendera i Göteborgstrakten?
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 13:23Dessutom, vad jag har hört om Skatås är ju att det är rejält backigt där...GBG är inte platt pankaka men absolut ingen jättekuperad halvmara heller, rätt så mycket myslöpning! 🙂
Kolla under fliken Lopp här på fb och sök i Gbg så får du upp alla vårens
Dessutom, vad jag har hört om Skatås är ju att det är rejält backigt där...GBG är inte platt pankaka men absolut ingen jättekuperad halvmara heller, rätt så mycket myslöpning! 🙂
Kolla under fliken Lopp här på fb och sök i Gbg så får du upp alla vårens
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 13:24Själv har jag precis dragit igång ett träningsprogram här ifrån funbeat med målat att klara varvet i maj.
Det ser ut som att du och jag ligger med 1-2 veckors mellanrum. Jag drog igång för 2 veckor sen och sprang då max 6 km.. nu springer jag milen på 65
Själv har jag precis dragit igång ett träningsprogram här ifrån funbeat med målat att klara varvet i maj.
Det ser ut som att du och jag ligger med 1-2 veckors mellanrum. Jag drog igång för 2 veckor sen och sprang då max 6 km.. nu springer jag milen på 65
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 13:44Det här är ju värsta grejen - så bra forum. Känner redan att peppen är tillbaka
Det här är ju värsta grejen - så bra forum. Känner redan att peppen är tillbaka
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 16:27Jag tycker du ska hänga med i den här gruppen http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2693
En massa pepp och lite utmaningar, alla ska inte springa i maj och somliga är redan snabbare än 2 timmar men alla får vara med 🙂
Jag tycker du ska hänga med i den här gruppen http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2693
En massa pepp och lite utmaningar, alla ska inte springa i maj och somliga är redan snabbare än 2 timmar men alla får vara med 🙂