Quote from Guest on 4 September 2010, 20:36När jag loggade dagens pass från min Forerunner 305 så kom helt plötsligt varvtiderma från klockan med och hamnade som en lista i kolumen "intervaller och varvtider"! Har inte sett någon bulletin om att den efterlängtade funktionen skulle vara på plats, m
När jag loggade dagens pass från min Forerunner 305 så kom helt plötsligt varvtiderma från klockan med och hamnade som en lista i kolumen "intervaller och varvtider"! Har inte sett någon bulletin om att den efterlängtade funktionen skulle vara på plats, m
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 20:46+1
+1
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 21:21Åh, nästan så jag måste ut och springa i morgon bara för att se om det funkar!!! 🙂
Åh, nästan så jag måste ut och springa i morgon bara för att se om det funkar!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 21:34Det funkar (t+) väldigt trevlig smyguppdatering! Jag var ute för tidigt i morse för att det skulle funka på min löprunda dock... 😉
Jag tackar och bockar!
Det funkar (t+) väldigt trevlig smyguppdatering! Jag var ute för tidigt i morse för att det skulle funka på min löprunda dock... 😉
Jag tackar och bockar!
Quote from Elias Engqvist on 4 September 2010, 21:48Helt sagolikt! Önskar att jag kunde prova!
Helt sagolikt! Önskar att jag kunde prova!
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 21:58Verkar fantastiskt!
Måste testa att ladda upp filen igen då!
(t+)
Verkar fantastiskt!
Måste testa att ladda upp filen igen då!
(t+)
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 06:56Har också upptäckt att varvtiderna kommer in från FR305. Väldigt efterlängtat!
Har också upptäckt att varvtiderna kommer in från FR305. Väldigt efterlängtat!
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 12:34Det är ju jättebra!
Olle: Någon chans att APIt kan utökas så att man kan skicka med varvtider även där?
Det är ju jättebra!
Olle: Någon chans att APIt kan utökas så att man kan skicka med varvtider även där?
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 17:46Kanon!
Upptäckte det idag och det funkar grymt!
Tack!
Kanon!
Upptäckte det idag och det funkar grymt!
Tack!
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 22:07Jamen det var ju strålande!
Stort tack till dig Olle!
Jamen det var ju strålande!
Stort tack till dig Olle!