Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 22:50Upptäckte också att det blev så, men jag är inte riktigt lika upphetsad. Kan tycka att det är lite irriterande att man inte kan välja. Eller kan jag välja bort det? Och då menar jag på annat sätt än att manuellt radera varje enskild intervall. Tacksam för
Upptäckte också att det blev så, men jag är inte riktigt lika upphetsad. Kan tycka att det är lite irriterande att man inte kan välja. Eller kan jag välja bort det? Och då menar jag på annat sätt än att manuellt radera varje enskild intervall. Tacksam för
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 10:14Robert: Så var det inte för mig när jag läste in gårdagens runda. För den stämde inte med distansen som stod i varvrutorna.
Robert: Så var det inte för mig när jag läste in gårdagens runda. För den stämde inte med distansen som stod i varvrutorna.
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 10:24Nej, rundorna i sig själva verkar fungera som de alltid ha gjort - dvs distansen på en runda i fb byggs upp av de kortaste avstånden mellan de lagrade punkterna, om man inte editerar längden manuellt.
I GPS:en lagras ju däremot normalt ett uppintegrerat
Nej, rundorna i sig själva verkar fungera som de alltid ha gjort - dvs distansen på en runda i fb byggs upp av de kortaste avstånden mellan de lagrade punkterna, om man inte editerar längden manuellt.
I GPS:en lagras ju däremot normalt ett uppintegrerat
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 11:14Däremot var gårdagens pass för mig en sekund fel i totallängd. Kanske blir ett avrundningsfel när man adderar varven?
Insåg just något. Om man sätter klockan på autolap 1km (Garmin) och sen springer ett marathon, får man då 43 varv i tabellen?
Däremot var gårdagens pass för mig en sekund fel i totallängd. Kanske blir ett avrundningsfel när man adderar varven?
Insåg just något. Om man sätter klockan på autolap 1km (Garmin) och sen springer ett marathon, får man då 43 varv i tabellen?
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 13:11Robert: Jag inser att jag var lite otydlig. När jag pratade om runda så menade jag inte specifikt själva rundan (på kartan) utan hela löppasset.
I vilket fall som helst stämde inte det som stod i fältet Sträcka med vad som stod i varvrutorna. Mitt sista
Robert: Jag inser att jag var lite otydlig. När jag pratade om runda så menade jag inte specifikt själva rundan (på kartan) utan hela löppasset.
I vilket fall som helst stämde inte det som stod i fältet Sträcka med vad som stod i varvrutorna. Mitt sista
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 20:02Erik, på marathon får du 43 varv. Jag sprang just min "normalmil" som är lite drygt 10 km och det blev 11 varv. Rätt naturligt antagligen.
Erik, på marathon får du 43 varv. Jag sprang just min "normalmil" som är lite drygt 10 km och det blev 11 varv. Rätt naturligt antagligen.