Quote from Guest on 21 January 2010, 15:51Hej kunskapsbanken!
Är det någon av er som har sprungit tredje sträckan, Mångsbodarna - Tennäng, de senaste åren?
Den beskrivs så här på Vasastafettens hemsida:
"3. Mångsbodarna - Tennäng 4.4 km
Lätt utför på mjukt underlag, mestadels bark"Jag sprang
Hej kunskapsbanken!
Är det någon av er som har sprungit tredje sträckan, Mångsbodarna - Tennäng, de senaste åren?
Den beskrivs så här på Vasastafettens hemsida:
"3. Mångsbodarna - Tennäng 4.4 km
Lätt utför på mjukt underlag, mestadels bark"
Jag sprang
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 16:01Det är nog samma sträcka fast med en annan beskrivning.
Det är nog samma sträcka fast med en annan beskrivning.
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 09:02Håller med Prästa-skrället. Det är samma sträcka men sett ur olika vinklar.
Marknadsförare och orienterare har en viss förmåga att överdriva. och om det nu är en kartläsande, positiv person som skrivit texten låter det helt rimligt.
Jag har orientering
Håller med Prästa-skrället. Det är samma sträcka men sett ur olika vinklar.
Marknadsförare och orienterare har en viss förmåga att överdriva. och om det nu är en kartläsande, positiv person som skrivit texten låter det helt rimligt.
Jag har orientering
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 10:30"Skogsväg med grusinslag" på nionde var också en fin omskrivnig.
Sand, för helvete, sand!
"Skogsväg med grusinslag" på nionde var också en fin omskrivnig.
Sand, för helvete, sand!
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 15:12Sprang den för 4 år sen och då stämde din beskrivning in. Tror inte att dom gjort om den. Hållfastheten på träspångarna är också dålig. Börjar murkna sönder. Ja om dom inte gjort något åt dem sen dess då.
Sprang den för 4 år sen och då stämde din beskrivning in. Tror inte att dom gjort om den. Hållfastheten på träspångarna är också dålig. Börjar murkna sönder. Ja om dom inte gjort något åt dem sen dess då.