Quote from Guest on 29 December 2013, 08:40Dags att inta sista innerstadsstadsdelen Vasastan!
Social löpning när den är som bäst! Spring med så länge du vill. Vi springer lugnt, tar en lunch och vätskestopp då och då.
Vi springer alla gator mellan Tegnérgatan, Torsgatan-Atlasmuren-Norrbackagatan,
Dags att inta sista innerstadsstadsdelen Vasastan!
Social löpning när den är som bäst! Spring med så länge du vill. Vi springer lugnt, tar en lunch och vätskestopp då och då.
Vi springer alla gator mellan Tegnérgatan, Torsgatan-Atlasmuren-Norrbackagatan,
Quote from Funbeat user on 29 December 2013, 08:50Öppnade sig en möjlighet att komma med. Har jag missat alla andra så kanske sista är passande att vara med på.
Öppnade sig en möjlighet att komma med. Har jag missat alla andra så kanske sista är passande att vara med på.
Quote from Funbeat user on 30 December 2013, 21:31Det låter lika kul som vanligt (H:)
Det låter lika kul som vanligt (H:)
Quote from Funbeat user on 31 December 2013, 19:53Festligt! Vad håller ni för ungefärligt tempo?
Festligt! Vad håller ni för ungefärligt tempo?
Quote from Funbeat user on 1 January 2014, 09:49Tyvärr Bernt tog Reimas Mara istället
Tyvärr Bernt tog Reimas Mara istället
Quote from Funbeat user on 1 January 2014, 17:02Jag räknar med att springa denna. Hade sneglat på en halvmara på Stadion men jag måste prova den all in upplägget.
Jag räknar med att springa denna. Hade sneglat på en halvmara på Stadion men jag måste prova den all in upplägget.
Quote from Funbeat user on 1 January 2014, 19:29Tempot blir lugnt ca 6.30 vi springer ju i stan, korsningar och och vändningar gör att alla hänger med naturligt 🙂
Tempot blir lugnt ca 6.30 vi springer ju i stan, korsningar och och vändningar gör att alla hänger med naturligt 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2014, 11:11Ok, tack Bernt då vet jag. Låter lärorikt på alla plan!
Ok, tack Bernt då vet jag. Låter lärorikt på alla plan!
Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 10:30Hur många verkar det bli som springer på lördag?
Hur många verkar det bli som springer på lördag?
Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 21:21Vet inte hur många som kommer men jag har loggen klar och mätt igen, runt 53 km blir det.
Vet inte hur många som kommer men jag har loggen klar och mätt igen, runt 53 km blir det.