Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 21:34@ Kristina, kommer du till Stockholm igen 🙂
Snart får du skaffa klippkort 😉
@ Kristina, kommer du till Stockholm igen 🙂
Snart får du skaffa klippkort 😉
Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 21:57Jan-Erik: Jag funderar på att åka ner till storstan, ja.
Jag har ett SL-kort iallafall, är det godkänt som klippkort...?!?! 🙂Vädret (dvs kylan) får avgöra om det blir Sthlm till helgen eller inte. Jag hoppas på plusgrader (trots att prognoserna säger
Jan-Erik: Jag funderar på att åka ner till storstan, ja.
Jag har ett SL-kort iallafall, är det godkänt som klippkort...?!?! 🙂
Vädret (dvs kylan) får avgöra om det blir Sthlm till helgen eller inte. Jag hoppas på plusgrader (trots att prognoserna säger
Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 22:03Tja, just nu ser det inte ut att bli plusgrader
Åker du hem samma kväll?
Tja, just nu ser det inte ut att bli plusgrader
Åker du hem samma kväll?
Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 22:13Jag är sugen på att hänga med en bit i början i alla fall. I så fall blir det med man och barnvagn.
Jag är sugen på att hänga med en bit i början i alla fall. I så fall blir det med man och barnvagn.
Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 22:14Om vi åker ner så blir det bara över dagen. Samåker i så fall med ett par löparrävar som ska springa Stadion-maran.
På söndag har vi långpass med klubben här hemma som jag har lovat att vara med på! 🙂
Om vi åker ner så blir det bara över dagen. Samåker i så fall med ett par löparrävar som ska springa Stadion-maran.
På söndag har vi långpass med klubben här hemma som jag har lovat att vara med på! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2014, 14:4253 km blir kalas. Är nu peppad efter löpvila i två veckor snart;)
53 km blir kalas. Är nu peppad efter löpvila i två veckor snart;)
Quote from Funbeat user on 9 January 2014, 22:58Välkomna 🙂
Barnvagn går bra, inga trappor förrän på slutet.
Välkomna 🙂
Barnvagn går bra, inga trappor förrän på slutet.
Quote from Funbeat user on 9 January 2014, 23:01"DIPLOMET"
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=6439d45c1fb54c9ca149076b8473b798.jpg&Size=
"DIPLOMET"
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=6439d45c1fb54c9ca149076b8473b798.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 10 January 2014, 13:39Det ska bli kul med ett "All in..." igen :D. Jag kommer med från start, springer inte med hela sträckan men målet med dagen är över halvmara distans (t+).
Det ska bli kul med ett "All in..." igen :D. Jag kommer med från start, springer inte med hela sträckan men målet med dagen är över halvmara distans (t+).
Quote from Funbeat user on 11 January 2014, 08:23Jag blir inte med idag, men jag hoppas ni får en trevlig tur i vinterlandskapet! 🙂
Jag blir inte med idag, men jag hoppas ni får en trevlig tur i vinterlandskapet! 🙂