Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 11:31Kolla denna. Skulle jag köpt om jag hade behov. Fredrik Ericsson hade den då han van Birkebeinern förra året, bör vara bra då:-)
http://www.usweshop.com/prod/H2--25L-BR_995591/MTB_84794/ENG/EUR
Mvh
Jerker
Kolla denna. Skulle jag köpt om jag hade behov. Fredrik Ericsson hade den då han van Birkebeinern förra året, bör vara bra då:-)
http://www.usweshop.com/prod/H2--25L-BR_995591/MTB_84794/ENG/EUR
Mvh
Jerker
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 13:18Om nu vinnaren av Birken hade denna som håller 2,5L så vet jag inte huruvida reglerna appliceras, men det kankse är så att det finns lokala regler, Birken har ju utr. krav på vintern iaf.
Men helt klart måste det forskas i!
Om nu vinnaren av Birken hade denna som håller 2,5L så vet jag inte huruvida reglerna appliceras, men det kankse är så att det finns lokala regler, Birken har ju utr. krav på vintern iaf.
Men helt klart måste det forskas i!
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 14:54Ja reglerna finns väl men som det står har man inte vidtagit några åtgärder än och det kan ju bli lite svårt också då det inte finns en enda vätskeryggsäck som innehåller max 0.5 liter! Det har man ju i flaskan, blåsan (alltså i ryggan) rymmer väl nästan
Ja reglerna finns väl men som det står har man inte vidtagit några åtgärder än och det kan ju bli lite svårt också då det inte finns en enda vätskeryggsäck som innehåller max 0.5 liter! Det har man ju i flaskan, blåsan (alltså i ryggan) rymmer väl nästan
Quote from Mikaela Lexén on 5 March 2014, 15:29Som MTB-kommissarie kan jag säga att på XC-tävlingar är detta inget vi brukar bry oss om. I dagsläget är det ett "icke-problem".
Regeln kom till för att det på landsvägstävlingar, företrädesvis på tempolopp dök upp modeller som gav aerodynamiska fördelar
Som MTB-kommissarie kan jag säga att på XC-tävlingar är detta inget vi brukar bry oss om. I dagsläget är det ett "icke-problem".
Regeln kom till för att det på landsvägstävlingar, företrädesvis på tempolopp dök upp modeller som gav aerodynamiska fördelar
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 15:43Då ser jag på det för mig själv iaf som utrett, har ju inga elitplaner, bara deltagande och tävlingspuls (t+)
Jädrar vad skönt med självlösande problem 🙂
Och så ska jag kolla närmare på de väskorna med, ser som sagt ut att sitta tight och bra!
Då ser jag på det för mig själv iaf som utrett, har ju inga elitplaner, bara deltagande och tävlingspuls (t+)
Jädrar vad skönt med självlösande problem 🙂
Och så ska jag kolla närmare på de väskorna med, ser som sagt ut att sitta tight och bra!
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 17:02Lycka till !
J
Lycka till !
J
Quote from Funbeat user on 10 March 2014, 11:10uswe kör med engångsblåsor (om man fyller dem med annat än vatten) - det kanske funkar utmärkt, men för 3 euro stycket så kostar det i längden..
uswe kör med engångsblåsor (om man fyller dem med annat än vatten) - det kanske funkar utmärkt, men för 3 euro stycket så kostar det i längden..
Quote from Funbeat user on 18 July 2014, 07:36Kan passa på att meddela att jag valde en Camelbak Rouge för 44$ på EBay och är helnöjd.
Precis lagom för en vardagsrunda och även för längre snurrar med ett bra expanderbart utrymme innanför nedre fickan samt den lämpliga ficka på övre flärpen gör det ti
Kan passa på att meddela att jag valde en Camelbak Rouge för 44$ på EBay och är helnöjd.
Precis lagom för en vardagsrunda och även för längre snurrar med ett bra expanderbart utrymme innanför nedre fickan samt den lämpliga ficka på övre flärpen gör det ti