Quote from Torbjörn Karlsson on 3 March 2008, 07:33Jag höjer till 400.
Jag höjer till 400.
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 12:01Hejhej! Min första veckoutmaning här. Tänkte att jag startar med 200 minuter.. Det känns som en bra start =)
Jag hoppas att jag har förstått upplägget här, annars får ni gärna tillrättavisa mig =)
Hejhej! Min första veckoutmaning här. Tänkte att jag startar med 200 minuter.. Det känns som en bra start =)
Jag hoppas att jag har förstått upplägget här, annars får ni gärna tillrättavisa mig =)
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 20:11Välkommen Josefine Karlsson är det ok att kalla dig, Josefine K eller vill du ha nåt annat namn för vi har redan en Josefine/Maria
Välkommen Josefine Karlsson är det ok att kalla dig, Josefine K eller vill du ha nåt annat namn för vi har redan en Josefine/Maria
Quote from Funbeat user on 4 March 2008, 11:45Josefine K blir hur bra som helst!
Josefine K blir hur bra som helst!
Quote from Sebastian Magnusson on 6 March 2008, 14:02Hoppsan! Jag gick visst i mål...:-)
Hoppsan! Jag gick visst i mål...:-)
Quote from Elin Rimhagen on 6 March 2008, 19:06SÅ där jag. nu är jag i MÅl
SÅ där jag. nu är jag i MÅl
Quote from Funbeat user on 6 March 2008, 21:07Jag är i mål med marginal
Jag är i mål med marginal
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 12:23jag vet inte om jag kommer hinna i mål ser jag nu
ska hålla en "teföreläsning" på tisdag som jag håller på att förbereda det tar längre tid än jag trodde
jag vet inte om jag kommer hinna i mål ser jag nu
ska hålla en "teföreläsning" på tisdag som jag håller på att förbereda det tar längre tid än jag trodde
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 19:41Jag har gått i mål 🙂
Jag har gått i mål 🙂
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 22:44Jag är i mål. Dvs i mål med de 160 min jag bad om tidigare, såg att det fortfarande står fler minuter än så i listan.
Jag är i mål. Dvs i mål med de 160 min jag bad om tidigare, såg att det fortfarande står fler minuter än så i listan.