Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 17:42Ok jag fixar detta Helena. Vi hoppas att du kommer tillbaka snart. Sätter dig på 0 så länge/Maria
Ok jag fixar detta Helena. Vi hoppas att du kommer tillbaka snart. Sätter dig på 0 så länge/Maria
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 20:06Måååååååååååååål!!!!!!!!!!!
Måååååååååååååål!!!!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 09:28Kommer åka bort till Finland igen på sön 6/4 så jag fixar det när jag kommer hem igen.
Kommer åka bort till Finland igen på sön 6/4 så jag fixar det när jag kommer hem igen.
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 15:59Har ändrat mig ska inte åka bort/Maria
Har ändrat mig ska inte åka bort/Maria
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 18:20Mååååååååållll:-)
Mååååååååållll:-)
Quote from Jakob Testar on 5 April 2008, 20:22I mål! 🙂
I mål! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 21:45Oj, jag har passerat mål med drygt 100 minuter, och jag är inte klar än...
Oj, jag har passerat mål med drygt 100 minuter, och jag är inte klar än...
Quote from Fredrik Borgström on 5 April 2008, 22:28Jag gick i mål idag! Kanske det är läge för en vilodag imorgon?! 🙂
Jag gick i mål idag! Kanske det är läge för en vilodag imorgon?! 🙂
Quote from Dan Andersson on 6 April 2008, 10:19I mål, två gånger om. 🙂
I mål, två gånger om. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 15:03kommer inte kunna komma i mål denna vecka har både arit trött efter flytten förra helgen och på det så fick man såklart magsjuka när man hälsade på sambons familj pga för höga halter fett/snabba kolhydrater och brist på grönt i deras kost (antar jag) :@
kommer inte kunna komma i mål denna vecka har både arit trött efter flytten förra helgen och på det så fick man såklart magsjuka när man hälsade på sambons familj pga för höga halter fett/snabba kolhydrater och brist på grönt i deras kost (antar jag) :@