Quote from Fredrik Borgström on 25 April 2008, 23:10Är också redan i mål!!! Denna veckan har det gått hur lätt som helst. 🙂 (t+)
Är också redan i mål!!! Denna veckan har det gått hur lätt som helst. 🙂 (t+)
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 12:45Hejsan! Jag är ny här, och tänkte att den här gruppen verkar vara en motivationshöjare... Men hur fungerar det egentligen? Man sätter ett mål - vilket som helst? Vilken aktivitet som helst? Det är minuterna som räknas?- och meddelar någon så att hela grup
Hejsan! Jag är ny här, och tänkte att den här gruppen verkar vara en motivationshöjare... Men hur fungerar det egentligen? Man sätter ett mål - vilket som helst? Vilken aktivitet som helst? Det är minuterna som räknas?- och meddelar någon så att hela grup
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 13:34Mååål!
Mååål!
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 21:16Jag är i mål, med råge den här veckan (t+)
Jag är i mål, med råge den här veckan (t+)
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 22:02inget mål, festerna tog musten ur mig. (#)
inget mål, festerna tog musten ur mig. (#)
Quote from Dan Andersson on 28 April 2008, 07:20inget mål denna vecka, men jag är nöjd ändå. Har sprunigt hela helgen med lillkillen som lärt sig cykla, men vill inte räkna det som träning.
inget mål denna vecka, men jag är nöjd ändå. Har sprunigt hela helgen med lillkillen som lärt sig cykla, men vill inte räkna det som träning.
Quote from Torbjörn Karlsson on 28 April 2008, 07:36Jag gick inte i mål.
Jag gick inte i mål.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 13:50missade målet 🙁
missade målet 🙁
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 19:30jag skulle vilja sätt måelt för nästa veck, men tråden är inte öppnad så jag skriver här. 150 min. ska åka till gotland och är inte säker på om jag kommer träna. kanske kommer cykla, men jag vet inte. känns bättre att sätta ett lägre mål... glad valborg p
jag skulle vilja sätt måelt för nästa veck, men tråden är inte öppnad så jag skriver här. 150 min. ska åka till gotland och är inte säker på om jag kommer träna. kanske kommer cykla, men jag vet inte. känns bättre att sätta ett lägre mål... glad valborg p
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:06Hej Liv!
Välkommen i gänget. Man tänker ut att mål själva och meddelar mig så skriver jag det på den veckan. Det är antal minutrar vi räknar varje vecka. Man bestämmer själva vad man vill göra. Jag sätter ut ett ett mål varje vecka för hela gruppen ett m
Hej Liv!
Välkommen i gänget. Man tänker ut att mål själva och meddelar mig så skriver jag det på den veckan. Det är antal minutrar vi räknar varje vecka. Man bestämmer själva vad man vill göra. Jag sätter ut ett ett mål varje vecka för hela gruppen ett m