Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 19:15Ha det trevligt i Grekland Marie. Du får berätta lite om resan när du kommer hem om du vill. Trevlig semester.
Ha det trevligt i Grekland Marie. Du får berätta lite om resan när du kommer hem om du vill. Trevlig semester.
Quote from Morgan Sundén on 4 June 2008, 19:30Jag är faktiskt redan i mål
Vad förvånad jag blir... 😀
Jag är faktiskt redan i mål
Vad förvånad jag blir... 😀
Quote from Björn Eriksson on 6 June 2008, 18:33I mål! (t+)
hade bara ttio minuter kvar för att komma i mål igår, kanske börjar bli dags att höja veckomålet, hrm, ska klura på det (H)
I mål! (t+)
hade bara ttio minuter kvar för att komma i mål igår, kanske börjar bli dags att höja veckomålet, hrm, ska klura på det (H)
Quote from Fredrik Borgström on 7 June 2008, 14:04Jaha, då var man i mål igen!!! Otroligt vad fort en vecka går!? (H)
Jaha, då var man i mål igen!!! Otroligt vad fort en vecka går!? (H)
Quote from Funbeat user on 7 June 2008, 19:24Hej Lördagkväll tre Utmanare har gått i mål nu. Skälv har jag lite ont i foten hoppas kunna gå i mål imorgon ändå. Lycka till målen?
Hej Lördagkväll tre Utmanare har gått i mål nu. Skälv har jag lite ont i foten hoppas kunna gå i mål imorgon ändå. Lycka till målen?
Quote from Christina Hageman on 8 June 2008, 07:10Nu har jag registrerat fredagens promenerande så jag har också klarat mitt mål för veckan.
Nu har jag registrerat fredagens promenerande så jag har också klarat mitt mål för veckan.
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 10:34flämt, pust, må... flämt mål
flämt, pust, må... flämt mål
Quote from Torbjörn Karlsson on 8 June 2008, 10:55Jag har inte hunnit gå i mål för jag har hållt på med målningen. Nu är det nästan klart, jippiee. Det är bara lite finlir kvar :-).
Jag har inte hunnit gå i mål för jag har hållt på med målningen. Nu är det nästan klart, jippiee. Det är bara lite finlir kvar :-).
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 12:44Jag kommer inte kunna gå i mål, har skärt mig på en sten under foten, så himla fjantigt men förstör så himla mycket. Ny tag nästa vecka. 🙂
Jag kommer inte kunna gå i mål, har skärt mig på en sten under foten, så himla fjantigt men förstör så himla mycket. Ny tag nästa vecka. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 18:06Jag har gått i mål för några timmar sedan.
Jag har gått i mål för några timmar sedan.