Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 02:33Man får gärna säga till antal minutrar man gjort varje vecka så vi kan räkna in det i gruppmålet. Men man måste inte göra det om man inte vill så ingen känner sig ledsen för det sen. Glöm inte att säga till om ni har några egna ideer. Hoppas alla haft en
Man får gärna säga till antal minutrar man gjort varje vecka så vi kan räkna in det i gruppmålet. Men man måste inte göra det om man inte vill så ingen känner sig ledsen för det sen. Glöm inte att säga till om ni har några egna ideer. Hoppas alla haft en
Quote from Jakob Testar on 25 June 2008, 15:58I mål på 286 minuter, 66 minuter mer än målet...
I mål på 286 minuter, 66 minuter mer än målet...
Quote from Elin Rimhagen on 25 June 2008, 20:08Jag har ingen aning om vad ja har hållt på med. Men de blev 0 min träning.
Jag har ingen aning om vad ja har hållt på med. Men de blev 0 min träning.
Quote from Morgan Sundén on 1 July 2008, 10:33Jag har heller ingen aning vad jag gjort eller befunnit mig de senatse veckorna.
Ingen måluppfyllelse här!
Jag har heller ingen aning vad jag gjort eller befunnit mig de senatse veckorna.
Ingen måluppfyllelse här!
Quote from Fredrik Borgström on 2 July 2008, 22:44Jag gick i mål med +14 min (t+)
Jag gick i mål med +14 min (t+)