Quote from Guest on 1 September 2013, 18:51Jag har sett att det redan finns flera trådar i samma ämne, men jag frågar ändå.
Nästa söndag, 8 september, ska jag springa Umemilen som är högt prioriterat och ett av mina favoritlopp. Hur ska jag på bästa sätt förbereda mig? Jag undrar alltså främst öv
Jag har sett att det redan finns flera trådar i samma ämne, men jag frågar ändå.
Nästa söndag, 8 september, ska jag springa Umemilen som är högt prioriterat och ett av mina favoritlopp. Hur ska jag på bästa sätt förbereda mig? Jag undrar alltså främst öv
Quote from Funbeat user on 1 September 2013, 19:01Ett vattengympapass kan rekommenderas. Ger träning men framförallt avslappning tycker jag. Annars räcker väl promenader och möjligen någon liten kort joggrunda.
Lycka till!
Ett vattengympapass kan rekommenderas. Ger träning men framförallt avslappning tycker jag. Annars räcker väl promenader och möjligen någon liten kort joggrunda.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 21:49Tack, Kerstin! 🙂
Vattengympa kanske det inte blir, men simning fyller nog ungefär samma funktion. Avslappnade, men man får ändå röra på sig.
Tack, Kerstin! 🙂
Vattengympa kanske det inte blir, men simning fyller nog ungefär samma funktion. Avslappnade, men man får ändå röra på sig.
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 22:12Nu är det ju så få dagar kvar inför din stora söndag, men mitt eget bästa tips inför viktig och prioriterad tävling är helt att enkelt våga vila!
Mitt mest prioriterade lopp denna säsong är Lidingöloppet, klassen för kvinnor 50 år 10 km. Det loppet går p
Nu är det ju så få dagar kvar inför din stora söndag, men mitt eget bästa tips inför viktig och prioriterad tävling är helt att enkelt våga vila!
Mitt mest prioriterade lopp denna säsong är Lidingöloppet, klassen för kvinnor 50 år 10 km. Det loppet går p
Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 23:16Tack, Eva. Bra plan. Mycket sant det där med att våga vila. Och mycket svårt att genomföra i praktiken har jag insett mer än en gång. Jättesvårt, faktiskt.
Det verkar bli något i den här stilen:
Måndag - vila
Tisdag - lugn tur på rullskidor
Onsdag - kan
Tack, Eva. Bra plan. Mycket sant det där med att våga vila. Och mycket svårt att genomföra i praktiken har jag insett mer än en gång. Jättesvårt, faktiskt.
Det verkar bli något i den här stilen:
Måndag - vila
Tisdag - lugn tur på rullskidor
Onsdag - kan