Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 18:17Nu är inte maten gratis utan en naturaförmån som ska beskattas. Det är svårt att komma runt det om man inte har en personalmatsal med adekvat inredning.
Nu är inte maten gratis utan en naturaförmån som ska beskattas. Det är svårt att komma runt det om man inte har en personalmatsal med adekvat inredning.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 18:42Fin du är som är så himla bra på att komma med svar på precis allt. Du är en ständig källa av lycka som man kan ösa ur.
Fin du är som är så himla bra på att komma med svar på precis allt. Du är en ständig källa av lycka som man kan ösa ur.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 18:50Tack, det värmer.
Tack, det värmer.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 20:25Gapskrattet över hur dåligt vissa är i framkämpade samhällsregler satte sig lite i halsen när jag kom att tänka på Gazzah-s polare. Ska det skramlas pengar till en del, men inte anpassas arenor för vissa?
Eller beror det på hur man är skadad?Svara gärna
Gapskrattet över hur dåligt vissa är i framkämpade samhällsregler satte sig lite i halsen när jag kom att tänka på Gazzah-s polare. Ska det skramlas pengar till en del, men inte anpassas arenor för vissa?
Eller beror det på hur man är skadad?
Svara gärna
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 16:39Garry, jag är fortfarande intresserad av att få veta vad dalarnas cf har investerat 50.000 i om det nu inte var i velodromen?
Garry, jag är fortfarande intresserad av att få veta vad dalarnas cf har investerat 50.000 i om det nu inte var i velodromen?
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 17:31Om man bygger en arena borde inte komma som en obudgeterad överraskning att man behöver följa regler om handikappanpassning och brandsäkerhet.
Att kräva att myndigheter ska lösa de uppkomna problemen när man missat i planeringen och byggt fel är väl rätt
Om man bygger en arena borde inte komma som en obudgeterad överraskning att man behöver följa regler om handikappanpassning och brandsäkerhet.
Att kräva att myndigheter ska lösa de uppkomna problemen när man missat i planeringen och byggt fel är väl rätt
Quote from j sollerman on 14 February 2011, 10:48Hyran kan väl inte varit en överraskning?
Hyran kan väl inte varit en överraskning?
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 11:14Det kan ju vara svårt att veta hur stora intäkterna blir, hyran var nog känd.
Kan inte ni som bara vill säga "vad var det jag sa!" göra det någon annan stans, heder åt Björn som drog igång detta projekt!
Det kan ju vara svårt att veta hur stora intäkterna blir, hyran var nog känd.
Kan inte ni som bara vill säga "vad var det jag sa!" göra det någon annan stans, heder åt Björn som drog igång detta projekt!
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 11:26Vissa projekt lyckas, andra misslyckas. Var hade vi varit idag om det inte fanns de som vågade försöka.
Vissa projekt lyckas, andra misslyckas. Var hade vi varit idag om det inte fanns de som vågade försöka.
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 12:27+1 på den Raymond!!
Väldigt många här, och även i samhället i stort, som har den attityden och som gärna vill framställa sig själva som smartare än dom som vågar satsa på sina drömmar och ideér.
Oftast har dom här personerna inte själva vågat chansa på n
+1 på den Raymond!!
Väldigt många här, och även i samhället i stort, som har den attityden och som gärna vill framställa sig själva som smartare än dom som vågar satsa på sina drömmar och ideér.
Oftast har dom här personerna inte själva vågat chansa på n