Quote from Guest on 20 November 2009, 11:51140 km eller 60 km
Det blir cykelfärder genom ett vackert grönskande landskap i hjärtat av Västergötland. Banorna går på små belagda vägar genom skogar och över fält, allt på asfalt. Banorna har samma sträckning under de första 45 kilometerna där banan d
140 km eller 60 km
Det blir cykelfärder genom ett vackert grönskande landskap i hjärtat av Västergötland. Banorna går på små belagda vägar genom skogar och över fält, allt på asfalt. Banorna har samma sträckning under de första 45 kilometerna där banan d
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 12:01Vilket uselt valt datum!!! Då är jag ju inte hemma.
Vilket uselt valt datum!!! Då är jag ju inte hemma.
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 12:03Serveras det cider?
Serveras det cider?
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 12:26Kul, vill till att planera semestern i år.
Gött med nya tävlinar i närområdet.
Kul, vill till att planera semestern i år.
Gött med nya tävlinar i närområdet.
Quote from ellen olsson on 20 November 2009, 12:30Ska du försöka kombinera det loppet med Kalmar Triathlon, Kalle? 😉
Ska du försöka kombinera det loppet med Kalmar Triathlon, Kalle? 😉
Quote from j sollerman on 20 November 2009, 12:40Väldigt dumt att de ska krocka med Kalmar! Misstänker att AM också är i Kalmar och hejar på mig 😀
Väldigt dumt att de ska krocka med Kalmar! Misstänker att AM också är i Kalmar och hejar på mig 😀
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 13:56Det här får man planera in, perfekt semesternöje! (H)
Det här får man planera in, perfekt semesternöje! (H)
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 15:55Alltså rent tekniskt sett kan jag ju köra loppet eftersom jag inte MÅSTE va i Kalmar den 31:e men jag misstänker att mina ben bara kommer att räcka till att stå upp och heja :D.
Alltså rent tekniskt sett kan jag ju köra loppet eftersom jag inte MÅSTE va i Kalmar den 31:e men jag misstänker att mina ben bara kommer att räcka till att stå upp och heja :D.
Quote from j sollerman on 20 November 2009, 16:30Du kan säkert sitta och heja också, kan bli jobbigt att stå så länge 😉
Du kan säkert sitta och heja också, kan bli jobbigt att stå så länge 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 16:52Länge? Ska inte du runt på 10 timmar?
Länge? Ska inte du runt på 10 timmar?