Quote from j sollerman on 20 November 2009, 18:52Är inte de rätt länge att stå?
Är inte de rätt länge att stå?
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 18:54Jag står hellre 10 timmar än sitter. Min kropp klarar inte att sitta så bra. Alternativet är att ligga. Kan man ligga och heja?
Jag står hellre 10 timmar än sitter. Min kropp klarar inte att sitta så bra. Alternativet är att ligga. Kan man ligga och heja?
Quote from j sollerman on 20 November 2009, 18:58Min kropp är som gjord för att sitta. Du kan säkert ligga ner och heja.
Min kropp är som gjord för att sitta. Du kan säkert ligga ner och heja.
Quote from ellen olsson on 20 November 2009, 19:55Det finns gräsytor att ligga på men det är ju inga problem att bättra på underlaget.
Det finns gräsytor att ligga på men det är ju inga problem att bättra på underlaget.
Quote from j sollerman on 25 February 2010, 21:24Ta chansen att spurta ner Roberto Vacchi! Sen kommer troligen en del svenska elitcyklister stå på startlinjen.
Ta chansen att spurta ner Roberto Vacchi! Sen kommer troligen en del svenska elitcyklister stå på startlinjen.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:02Denna krävde tävlings-licens tror jag. Funkar det med tävlingslicens för Triathlon?
Denna krävde tävlings-licens tror jag. Funkar det med tävlingslicens för Triathlon?
Quote from Anders Wallerstedt on 27 April 2010, 09:35Triathlon licensen behöver du i Kalmar, som är samma dag.
Den fungerar inte på cykeltävlingar kan jag tro.
Triathlon licensen behöver du i Kalmar, som är samma dag.
Den fungerar inte på cykeltävlingar kan jag tro.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 11:27För cykeltävlingar fodras tävlingslicens för cykel.
Inte för triathlon, löpning eller bibliotekskort
För cykeltävlingar fodras tävlingslicens för cykel.
Inte för triathlon, löpning eller bibliotekskort
Quote from ellen olsson on 27 April 2010, 11:37För cykeltävlingar så krävs cykellicens.
För cykeltävlingar så krävs cykellicens.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 12:05Ok. Tack för svar. Antar det finns endags licens man kan köpa när det väl är dags....
Ok. Tack för svar. Antar det finns endags licens man kan köpa när det väl är dags....