Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 13:51Jag väntar med spänning på att få veta vad som skiljer ett Fondo-lopp från ett "vanligt" motionslopp! 🙂
Cykelcity Gran Fondo utanför Kungsbacka kostade för övrigt 400kr i fjol (2 depåer, 137km).
Jag väntar med spänning på att få veta vad som skiljer ett Fondo-lopp från ett "vanligt" motionslopp! 🙂
Cykelcity Gran Fondo utanför Kungsbacka kostade för övrigt 400kr i fjol (2 depåer, 137km).
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 16:08>Elitklassen eskorteras av MC-poliser och följebilar i sin jakt på 2 bergspriser, 1 spurtpris och slutsegern.
>Elitklassen eskorteras av MC-poliser och följebilar i sin jakt på 2 bergspriser, 1 spurtpris och slutsegern.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 16:19Va gullig du är som hjälper oss läsa. Ente möe bang for the buck om man är motionär då.
Va gullig du är som hjälper oss läsa. Ente möe bang for the buck om man är motionär då.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 16:20Jodå, de lottar ut pussar av LillKalle.
Jodå, de lottar ut pussar av LillKalle.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 16:26WHAT?!?!?! Då ställer jag in Kalmar (L).
WHAT?!?!?! Då ställer jag in Kalmar (L).
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 16:28LillKalle vet inte om det ännu men Hans Jönsson gillar nya tag.
LillKalle vet inte om det ännu men Hans Jönsson gillar nya tag.
Quote from j sollerman on 29 April 2010, 20:54Jag kan pussa alla söta tjejer 😉
Jag kan pussa alla söta tjejer 😉
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 12:26Nu är det klart att det blir show med Joe Labero på kvällen.
Änne en bra anledning för att cykla!
Nu är det klart att det blir show med Joe Labero på kvällen.
Änne en bra anledning för att cykla!
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 13:10Kommer han att trolla bort min cykel eller trolla fram en riktigt grym hoj till mig kan jag börja fundera på att ställa in Kalmar. Inte annars.
Kommer han att trolla bort min cykel eller trolla fram en riktigt grym hoj till mig kan jag börja fundera på att ställa in Kalmar. Inte annars.
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 16:29Velofondo Vågårda körs med gemensam start där elitcyklister startar samtidigt med motionärerna.
Velofondo är en nationell elittävling samtidigt som det är ett motionslopp.
Anmäler man sig i någon av de snabbare fartgrupperna finns det möjlighet att ansl
Velofondo Vågårda körs med gemensam start där elitcyklister startar samtidigt med motionärerna.
Velofondo är en nationell elittävling samtidigt som det är ett motionslopp.
Anmäler man sig i någon av de snabbare fartgrupperna finns det möjlighet att ansl