Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 15:17Har för denna gången bitit ihop och anmält mig eftersom det verkar trevligt och jag har lite loppabstinens. Dock är även 650kr för mycket pengar - egentligen. (För samma summa kan man cykla en TDF etapp på avlysta vägar...)
Är lite luddigt vad det egentli
Har för denna gången bitit ihop och anmält mig eftersom det verkar trevligt och jag har lite loppabstinens. Dock är även 650kr för mycket pengar - egentligen. (För samma summa kan man cykla en TDF etapp på avlysta vägar...)
Är lite luddigt vad det egentli
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 13:34Jag var i Vårgårda igår och körde Velofondo. Mycket trevlig bana i omväxlande terräng. Kul sätt att blanda motionärer och licensierade åkare. På papperet.
Men de hade ingen masterstart så det blev rena ungdomsfasonerna. Innan vi andra hade klickat i peda
Jag var i Vårgårda igår och körde Velofondo. Mycket trevlig bana i omväxlande terräng. Kul sätt att blanda motionärer och licensierade åkare. På papperet.
Men de hade ingen masterstart så det blev rena ungdomsfasonerna. Innan vi andra hade klickat i peda
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 16:02Hade de priser som lottades ut?
Hade de priser som lottades ut?
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 15:10Ja, det lottades ut priser. Jag hade turen och vinna ett par cykelbyxor.
Ja, det lottades ut priser. Jag hade turen och vinna ett par cykelbyxor.
Quote from j sollerman on 2 August 2010, 15:13Det jag hörde va att motionärerna släpptes samtidigt?
Det jag hörde va att motionärerna släpptes samtidigt?
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 15:24Alla släpptes iväg samtidigt.
Före start samlades vi i fållor efter hur vi anmält oss. Någon minut innan start togs repen mellan fållorna bort så vi motionärer kröp fram lite. Jag stod i gruppen 30-35 men jag tror det var samma mellan elit och 35+.
Alla släpptes iväg samtidigt.
Före start samlades vi i fållor efter hur vi anmält oss. Någon minut innan start togs repen mellan fållorna bort så vi motionärer kröp fram lite. Jag stod i gruppen 30-35 men jag tror det var samma mellan elit och 35+.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 15:43Men då var det gemensam start med andra ord.
Det är ganska vanligt att det går fort i början innan det lugnar ner sig.
Men då var det gemensam start med andra ord.
Det är ganska vanligt att det går fort i början innan det lugnar ner sig.
Quote from j sollerman on 2 August 2010, 15:45Ja det gäller att vara med när starten går och inte skylla på arrangörerna...
Ja det gäller att vara med när starten går och inte skylla på arrangörerna...
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 15:46Att köra med Speedplay innebär vissa fördelar när det rullar på efter start.
Att köra med Speedplay innebär vissa fördelar när det rullar på efter start.
Quote from j sollerman on 2 August 2010, 15:47Du borde höra av dig till speedplay och få lite spons 😉
Du borde höra av dig till speedplay och få lite spons 😉