Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Planerar som bäst sportsemestern som går till Springtimes anläggning i Portugal i vår. Är det någon annan som ska dit?

Ska tyvärr inte dit, men var i Monte Gordo för 1,5 år sen. Den stranden är helt UNDERBAR! Min bild är för övrigt därifrån..

Trevlig resa!

Jajamensan, har anmält mig till första veckan med ultramarathon på schemat. Ska bli grymt kul!

Kul att fler ska dit, även om det inte blir samma vecka. Jag åker den 12 april och stannar 14 dagar. Tyckte det blev för intensivt med en vecka, jag vill ha rejäl semester också!
Peter: Har du varit där tidigare eller hört någon annan som varit där? Vill

Var i Monte Gordo på sola/slöa resa, tyvärr inte på training camp. Vet tyvärr inget om hur prisvärt det är, Monte gordo är en liten by med en enormt stor strand.. Helt klart värt att besöka oavsett om man ska träna eller inte!

Jag var där en vecka i våras. Särskilt prisvärt kan man nog inte säga att det är. Men jag ska dit i vår igen.

Det blir tredje vändan för mig till Monte Gordo. Var med på en av ultraveckorna ifjol och gör likadant i år.
Prisvärt eller inte, jag åker ju ändå! Det blir väl mitt svar på den frågan.

Jonas - vad var det som du inte tyckte var helt ok då? Testade du flera sporter? Hur är vädret där i april?
Alltid roligt att sitta och spåna inför semestern...

Det mesta var ok, jag menade bara att det är rätt dyrt för att vara en semesterresa. Maten var väl sisådär, lite skolmatsal över det hela. Men det är klart jag är nöjd, annars skulle jag inte åka dit igen.
Vädret i början av april när jag var där var mest