Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

I dessa dagar när en del användare byter namn lika ofta som andra byter strumpor känns det som att det är läge att införa versionshantering så att man enkelt ser vilka namn/nick personen/användarid:t (eller ännu hellre ip-numret) haft genom tiderna. Det b

Håller med! Det vore ju skoj att kunna gå tillbaka och se vilka olika profilbilder som använts också... Dessutom undrar jag varför bilder uppladdade i bloggar, träningspass och utrustning sparas bland "mina bilder" men inte profilbilderna?

Edit: Fast IP

Håller med dig om IP-synpunkten. Tänkte inte på det.
Men bilderna vore kul att ha kvar och kunna se även efter man bytt.

Om jag bytt bilder, namn, annan information så byts den kanske ut av en anledning. Då ska det inte vara ett krav på att den sparas i alla fall. Vill folk spara all historik om dem, så är det deras val, men jag skulle kräva ett val av det då folk faktiskt

Har man gjort saker som inte är säkra så går ju inte det att göra ogjort?

Det kanske borde finnas ett FunbeatLeak där det samlas ihop lite snaskiga avslöjanden om härjningar?

Tänkte inte på det Jackie. Man kanske behöver ska ha en kryssruta att markera om man ska byta namn där man kan välja om man är troll eller intetroll. 🙂

Sälögon lär bli nervösa när informationen släpps?

Så länge man har kvar samma konto har man ju samma ID i alla fall. (Hoovra över användarnamnet så syns ID:t i länken till profilsidan.)

Reinkarnation via nya konton är vanligt.

Andreas, jag pratar inte om att ha gjort saker som inte är säkra. Det kan vara "enkla" saker som att "killen jag gjorde slut med förföljer mig på alla internetsidor och trakasserar mig" eller vad som helst som inte ingår i någon direkt högre säkerhetsform