Quote from Guest on 11 August 2012, 15:03Hej
Jag ska kalibrera min fotsensor/pulsklocka och skulle behöva springa en sträcka på 1km, som jag VET är 1km. Fick tipset om Kristinebergs IP, men tänkte om ni har ngt annat gärnma nära StGörans Sjukhus.
Som det är nu så tror jag min nuvarande kalibreri
Hej
Jag ska kalibrera min fotsensor/pulsklocka och skulle behöva springa en sträcka på 1km, som jag VET är 1km. Fick tipset om Kristinebergs IP, men tänkte om ni har ngt annat gärnma nära StGörans Sjukhus.
Som det är nu så tror jag min nuvarande kalibreri
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 15:13Att mäta med bil eller GPS är med stor sannolikhet alltför onoggrant.
Att mäta med bil eller GPS är med stor sannolikhet alltför onoggrant.
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 15:59ok alltså ingen bra ide, vilka sträckor kan man lita på? Friidrottsbanor?
ok alltså ingen bra ide, vilka sträckor kan man lita på? Friidrottsbanor?
Quote from Jonny Persson on 11 August 2012, 16:26Fast nu är det väl inte mer än drygt en km från S:t Göran till Krillan. Och ja, de banorna kan du lita på.
Fast nu är det väl inte mer än drygt en km från S:t Göran till Krillan. Och ja, de banorna kan du lita på.
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 16:46ok, är det bara att gå in o så-Inga lås?
ok, är det bara att gå in o så-Inga lås?
Quote from Jonny Persson on 11 August 2012, 16:48Det brukar vara öppet.
Det brukar vara öppet.
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 17:03Okidoki-ska testa imrkväll
Tacktack
Okidoki-ska testa imrkväll
Tacktack
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 00:27Jag mätte med cykeldatorn. Om den är rätt inställd tror jag att den är noggrannare än bilen.
Jag mätte med cykeldatorn. Om den är rätt inställd tror jag att den är noggrannare än bilen.
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 10:02ok, har ingen cykeldator, så jag kommer att gå till Kristinebergs ip ida o kalibrera.men tack iaf för tipset
ok, har ingen cykeldator, så jag kommer att gå till Kristinebergs ip ida o kalibrera.men tack iaf för tipset