Quote from Guest on 9 January 2012, 17:05Hej!
Jag heter Nicklas Rudman, är leg. Sjukgymnast och jobbar nu för fullt med att få in löpare i åldern 35-60 år med smärta i utsidan av knäet vid aktivitet/löpning till mitt forskningsprojekt. Känner du dig träffad? Vill du slå ett slag för vetenskape
Hej!
Jag heter Nicklas Rudman, är leg. Sjukgymnast och jobbar nu för fullt med att få in löpare i åldern 35-60 år med smärta i utsidan av knäet vid aktivitet/löpning till mitt forskningsprojekt. Känner du dig träffad? Vill du slå ett slag för vetenskape
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 17:15Hej Jackie!
Tyvärr kan jag inte ta med dig i studien! Du är givetvis välkommen att boka en tid hos mig ändå för undersökning av knäet om du har besvär. Alla kontaktuppgifter finns på min hemsida www.rudmanfysioterapi.se. Har möjlighet att ta emot besök bå
Hej Jackie!
Tyvärr kan jag inte ta med dig i studien! Du är givetvis välkommen att boka en tid hos mig ändå för undersökning av knäet om du har besvär. Alla kontaktuppgifter finns på min hemsida http://www.rudmanfysioterapi.se. Har möjlighet att ta emot besök bå
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 10:40Jag är 38 år och bor i Täby. Dessutom har jag löparknä sedan 9 månader tillbaka på höger knä. Funkar det?
Jag är 38 år och bor i Täby. Dessutom har jag löparknä sedan 9 månader tillbaka på höger knä. Funkar det?
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 20:21Jag kan låta bli att stretcha mina knän i några veckor så får jag garanterat ont... duger det?
Jag kan låta bli att stretcha mina knän i några veckor så får jag garanterat ont... duger det?
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 09:22Nicklas, Jag har skickat anmälan via websidan du länkade till.
-Jesper
Nicklas, Jag har skickat anmälan via websidan du länkade till.
-Jesper
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 15:3442 år, bor i Täby och har haft/har prolem med löparknä - passar jag in i din studie?
42 år, bor i Täby och har haft/har prolem med löparknä - passar jag in i din studie?