Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 12:19>Nisse:
Jag påstår inte att ovala drev skulle vara ngt för alla men om du läser på lite så är det stor skillnad på Biopace och Rotor Q-rings.
Biopace-dreven var som plattast/hade högst utväxling i dom delar på pedalvarvet som du vill ha det precis motsatt
>Nisse:
Jag påstår inte att ovala drev skulle vara ngt för alla men om du läser på lite så är det stor skillnad på Biopace och Rotor Q-rings.
Biopace-dreven var som plattast/hade högst utväxling i dom delar på pedalvarvet som du vill ha det precis motsatt
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 12:34Går inte Biopace att flytta runt på vevarmen? ShimaNO har jämn delning mellan hålen.
Går inte Biopace att flytta runt på vevarmen? ShimaNO har jämn delning mellan hålen.
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 13:43I och för sig sant David men Shimanos rekommendation var att montera dom på sätt som jag beskrev ovan.
Sheldon Brown rekommenderar t.ex att man roterar drevet ett hål "framåt", vilket jag antar då är i förhållande till utgångsläget som Shimano anger.htt
I och för sig sant David men Shimanos rekommendation var att montera dom på sätt som jag beskrev ovan.
Sheldon Brown rekommenderar t.ex att man roterar drevet ett hål "framåt", vilket jag antar då är i förhållande till utgångsläget som Shimano anger.
htt
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 13:46BioPacedreven var väl gjorda i plåt och inget som Cyklister använde sig av?
BioPacedreven var väl gjorda i plåt och inget som Cyklister använde sig av?
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 14:33OT: Vad är en Cyklist?
OT: Vad är en Cyklist?
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 17:51http://www.youtube.com/watch?v=47cGzu6-q40
Öppet mål Nicke (V)
Öppet mål Nicke (V)
Quote from Funbeat user on 10 December 2011, 20:40Allt mellan 150-200 i vevarmslängd funkar som en expert sa på tv under tempot 🙂
Allt mellan 150-200 i vevarmslängd funkar som en expert sa på tv under tempot 🙂