Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 14:50105 grupp.högst mest troligt denna vev,enligt spec på cykeln från bikeradars rewievsida.www.cambriabike.com/Images/product/fsa_gossam,ser likadan ut som min.
105 grupp.högst mest troligt denna vev,enligt spec på cykeln från bikeradars rewievsida.www.cambriabike.com/Images/product/fsa_gossam,ser likadan ut som min.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 14:51jaha fn funkade inte med den länken,
jaha fn funkade inte med den länken,
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 14:52FSA Gossamer MegaExo 34/50 teeth.
FSA Gossamer MegaExo 34/50 teeth.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 14:57Utanpåliggande lager kan ha kort livslängd och även skålarna är utsatta.
Så byt om de glappar eller går trögt.
Utanpåliggande lager kan ha kort livslängd och även skålarna är utsatta.
Så byt om de glappar eller går trögt.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 15:06ok tack för svar,tips på bra lager?
ok tack för svar,tips på bra lager?
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 15:10Så täta som möjligt.
http://www.momentum-industrial.com/
har lager i parti o minut.
Så täta som möjligt.
har lager i parti o minut.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 17:25Linus Helmestam har en god ide. har du prøvet den. Treghet i transmisjonen kan komme fra kjede, hjul-lager, stramt kjede,.
Det er ikke sikkert at kranklagret feiler noger. det du har er av bra kvalitet.
Linus Helmestam har en god ide. har du prøvet den. Treghet i transmisjonen kan komme fra kjede, hjul-lager, stramt kjede,.
Det er ikke sikkert at kranklagret feiler noger. det du har er av bra kvalitet.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 18:33300 mil lät pessimistiskt i underkant. Prova om vevarmarna går
att röra in/ut från cykeln.
300 mil lät pessimistiskt i underkant. Prova om vevarmarna går
att röra in/ut från cykeln.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 19:07nejdå allt sitter fast helt ok,möjligtvis att det är ett (grovt)ljud när man drar runt vevarna,och som jag sa förut har jag väldigt svårt att avgöra om det går trögt.Man kan ju ha liksom växt in i en eventuell tröghet.
nejdå allt sitter fast helt ok,möjligtvis att det är ett (grovt)ljud när man drar runt vevarna,och som jag sa förut har jag väldigt svårt att avgöra om det går trögt.Man kan ju ha liksom växt in i en eventuell tröghet.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 19:10Som sagt, plocka av kedjan så blir det uppenbart om vevlagret kärvar.
Som sagt, plocka av kedjan så blir det uppenbart om vevlagret kärvar.