Quote from Guest on 3 February 2012, 14:02http://www.youtube.com/watch?v=nGojEyYBmwc&feature=youtube_gdata_player
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 14:12Saknar hockeyspelaren/boxaren, som springer vaggande med axlarna uppdragna och käken spänd ...
Saknar hockeyspelaren/boxaren, som springer vaggande med axlarna uppdragna och käken spänd ...
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 14:57Haha! Underbart! 😀 (jag vill _inte_ se mig själv när jag springer. ;))
Haha! Underbart! 😀 (jag vill _inte_ se mig själv när jag springer. ;))
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 18:46Det är ju inte ofta som man står bredvid å kollar stilarna typ...men dom gångerna jag gjort det så tycker jag att det är jättekul att se alla varianterna (When you cleaning windows...?!) Å Jenny du behöver inte oroa dig....alla tjejer som kutar är otrolig
Det är ju inte ofta som man står bredvid å kollar stilarna typ...men dom gångerna jag gjort det så tycker jag att det är jättekul att se alla varianterna (When you cleaning windows...?!) Å Jenny du behöver inte oroa dig....alla tjejer som kutar är otrolig
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 18:51Haha! Tack Kjell... 😀
Haha! Tack Kjell... 😀
Quote from Funbeat user on 4 February 2012, 13:21Säger som Anders, saknar Rocky Balboa-typen där
Säger som Anders, saknar Rocky Balboa-typen där
Quote from Funbeat user on 4 February 2012, 23:53Det var en bra film, gångaren var en snabb rackare 🙂
Det var en bra film, gångaren var en snabb rackare 🙂
Quote from Christer Berg on 5 February 2012, 10:55Ser vissa likheter med T-1000 stilen och min 😉
Ser vissa likheter med T-1000 stilen och min 😉
Quote from Susan Hartley on 7 February 2012, 09:46Äh, jag tycker att det är för mycket fokus på hur man springer. Huvudsaken är att man springer. 🙂
Äh, jag tycker att det är för mycket fokus på hur man springer. Huvudsaken är att man springer. 🙂