Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 15:25Jag bokade just flyg eftersom SAS lågpriskampanj går ut i morgon. 735:- för ToR kändes verkligen som en bargain.
Jag bokade just flyg eftersom SAS lågpriskampanj går ut i morgon. 735:- för ToR kändes verkligen som en bargain.
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 16:20614 kr för Norwegian. Iof bokat för en månad sedan så jag vet inte om priset kanske är högre nu.
614 kr för Norwegian. Iof bokat för en månad sedan så jag vet inte om priset kanske är högre nu.
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 10:01Ett tips för alla deltagare: Loppet är jättefint arrangerat och hallen är imponerande men den varma maten är usel. Sönderkokt pasta och okryddade såser. Ta gärna med egen mat som ni kan låta värma i någon micro.
Ett tips för alla deltagare: Loppet är jättefint arrangerat och hallen är imponerande men den varma maten är usel. Sönderkokt pasta och okryddade såser. Ta gärna med egen mat som ni kan låta värma i någon micro.
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 10:10Hmm, har chansat rejält, bokat både flyg & hotell. Det brukar ju alltid droppa av folk på slutet, en del dyker ju inte upp bara. :S
Hmm, har chansat rejält, bokat både flyg & hotell. Det brukar ju alltid droppa av folk på slutet, en del dyker ju inte upp bara. :S
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 12:20Ni som gjort det tidigare, spelas det topplistemusik/önskelåtar non-stop - som på Bislett? Om man "tvingas" springa till musik så vill jag välja min egen.
Undrar också om man får sina löp-data på en skärm som är stor nog att läsa av i farten. Ibland står
Ni som gjort det tidigare, spelas det topplistemusik/önskelåtar non-stop - som på Bislett? Om man "tvingas" springa till musik så vill jag välja min egen.
Undrar också om man får sina löp-data på en skärm som är stor nog att läsa av i farten. Ibland står
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 13:16Förra året var det ingen musik. Resultattavlan är stor och lätt att läsa. Tyvärr hade de förra året ingen möjlighet att lägga ut distansen utan det stod bara antalet varv. Och det är jättelätt att räkna ut 390 m * antalet varv när man har sprungit i 12 ti
Förra året var det ingen musik. Resultattavlan är stor och lätt att läsa. Tyvärr hade de förra året ingen möjlighet att lägga ut distansen utan det stod bara antalet varv. Och det är jättelätt att räkna ut 390 m * antalet varv när man har sprungit i 12 ti
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 20:57anmäld!
anmäld!
Quote from Christer Heinbäck on 28 December 2012, 11:50Börjar bestämma mig för att skicka in en anmälan. Nån som inte bokat boende än o vill dela rum?
Börjar bestämma mig för att skicka in en anmälan. Nån som inte bokat boende än o vill dela rum?
Quote from Christer Heinbäck on 28 December 2012, 12:00Vilken tid flyger ni, som flyger?
Vilken tid flyger ni, som flyger?
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 14:33Ingen aning, haha. Övid (PerOla) sköter logistiken. Jag bara lallar med.
Ingen aning, haha. Övid (PerOla) sköter logistiken. Jag bara lallar med.