Quote from Guest on 14 September 2006, 20:00Finfin bild Niclas, och vilken tuff dag med innebandy och hockeybockey. Jag har gjort Funbeat till min startsida på Internet, och skriver in mina pass samma dag.
Finfin bild Niclas, och vilken tuff dag med innebandy och hockeybockey. Jag har gjort Funbeat till min startsida på Internet, och skriver in mina pass samma dag.
Quote from Daniel Spångberg on 14 September 2006, 20:10Vad bra! Jag har fortfarande träningsvärk sedan i måndags (!!). Skall springa imorgon igen. Fin-fin sida. Hoppas Coach Carlson också blir medlem!
Vad bra! Jag har fortfarande träningsvärk sedan i måndags (!!). Skall springa imorgon igen. Fin-fin sida. Hoppas Coach Carlson också blir medlem!
Quote from Anna Hubrecht on 23 September 2006, 20:16Det tog ett tag innan Art gick med, men när det hände, hände det med besked. Virvlar in och tar Funbeat som en höststorm.
Det tog ett tag innan Art gick med, men när det hände, hände det med besked. Virvlar in och tar Funbeat som en höststorm.
Quote from paceUP! on 6 November 2006, 12:17För ni vanlig träningsbok också?
För ni vanlig träningsbok också?
Quote from Anna Hubrecht on 6 November 2006, 19:22Jag för träningsdagbok även i mitt pulsklockeprogram på datorn. (Men inte många noteringar på sistone dock.) Jag önskar jag hade mina träningsdagböcker från 94 och 95. Speciellt intressant skulle det vara att läsa hur jag kom i pers-form inför Stockholm 9
Jag för träningsdagbok även i mitt pulsklockeprogram på datorn. (Men inte många noteringar på sistone dock.) Jag önskar jag hade mina träningsdagböcker från 94 och 95. Speciellt intressant skulle det vara att läsa hur jag kom i pers-form inför Stockholm 9
Quote from paceUP! on 6 November 2006, 22:51Ja hur såg veckorna ut alla de där oskuldsfulla dagarna när man var 20-25 år? På den tiden jamasade man omkring och visste inte mycket om sport. Jag använde mina gamla Lejonskor från lumpen när jag försökte springa ifrån kärleken i Slottsskogen.
Ja hur såg veckorna ut alla de där oskuldsfulla dagarna när man var 20-25 år? På den tiden jamasade man omkring och visste inte mycket om sport. Jag använde mina gamla Lejonskor från lumpen när jag försökte springa ifrån kärleken i Slottsskogen.
Quote from Daniel Spångberg on 9 January 2007, 18:35Vet ni vad!? Vår grupp IKV ligger på 6:e plats på topplistan över mest aktiva grupper. Inte illa då vi bara är tre personer... (klicka på "grupper" i menyn, så ser ni listan).
Vet ni vad!? Vår grupp IKV ligger på 6:e plats på topplistan över mest aktiva grupper. Inte illa då vi bara är tre personer... (klicka på "grupper" i menyn, så ser ni listan).
Quote from paceUP! on 20 January 2007, 18:11Lars och Niclas, har ni sett att ni kan märka ut er på kartan också? Lars träning är väldigt imponerande, nya pass varje dag. Har din träningsintensitet alltid varit lika hög de senaste åren?
Lars och Niclas, har ni sett att ni kan märka ut er på kartan också? Lars träning är väldigt imponerande, nya pass varje dag. Har din träningsintensitet alltid varit lika hög de senaste åren?
Quote from Daniel Spångberg on 20 January 2007, 22:24Jag vill inte märka ut mig på kartan. Det finns knäppskallar som läser på Internet och sedan åker dit med nyvässad yxa.
Jag vill inte märka ut mig på kartan. Det finns knäppskallar som läser på Internet och sedan åker dit med nyvässad yxa.
Quote from paceUP! on 21 January 2007, 12:28Mmm... finns du i Eniro? Art finns inte där. Du kanske borde överväga att för en gångs skull kalla dig något annat. Vänta jag har en idé: jag föreslår att du kallar dig "Nicla Slanggren"! Nåväl, skämt åsido... du kanske har rätt. Undrar om det är därför m
Mmm... finns du i Eniro? Art finns inte där. Du kanske borde överväga att för en gångs skull kalla dig något annat. Vänta jag har en idé: jag föreslår att du kallar dig "Nicla Slanggren"! Nåväl, skämt åsido... du kanske har rätt. Undrar om det är därför m