Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumIKVVi provar Funbeat
You need to log in to create posts and topics.

Lägga in sig på kartan... Ujujuj många nya funktioner. Hur ska lillen orka. Jag har försökt ladda in en snygg bild utan att lyckas...

Det finns en maxstorlek tror jag, typ 25 kilobajs eller nåt. Man får gå in på redigera bild och förminska tror jag.

Jag gillar inte den nya uppdateringen av Funbeat som kom igår kväll. Sidan blir ju för smal. Kalenderns dagar blir ju ihoptryckta och en beskrivning av träningen smetas ut på för många rader. Inte så användarvänligt. Synd på en annars så bra sida.

Om du

Man kanske vänjer sig, men min spontana reaktion var inte positiv.

Hör och häpna, forskare har kommit fram till att Facebook inte ger fler vänner... men innan jag visste det, så lade upp en profil där, i går kväll, och har nu tre vänner där, varav en visade sig vara släkt med Sofia.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.js

Facebook, det vet jag inte vad det är. Men det var ju trevligt att mina släktingar gör det! Jag gissar att det är antingen kusin Roberth eller pyssling Klas Bringert som dykt upp? Eller kan det vara den datanördiga faderen till och med?? SKulle gissa att

Lika bra att du inte lär dig mer om Facebook, Sofia, för om du är som jag kommer du att bli helt beroende; det är en förfärlig sajt. Javisst Eléhn, men ingen av dem du nämner!

De har pratat en del om Facebook på radion, tydligen är Carl Bildt aktiv där. Är det din släkting Sofia?

Jajamensan, Carl Bildt, finns där, men jag är inte hans "friend". Jag har heller inte blivit "friend", i alla fall inte än, med Bengts likadana släkting som den Sofia har, men som jag också hittat där. Men alla är inte lika imponerade. När jag försökte in

"likadana släkting som den Sofia har", hur tänker du då? Är det någon som heter Evertsson (Andersson), det låter inte som något säkert tecken på släktskap.