Quote from Guest on 15 March 2009, 20:04Själv har jag kört Halvvasan fyra år i rad nu. Nu är det dags för Vasaloppet.
Vi var sex personer som var på "After Ski" i fredags och peppade oss för denna utmaning. Nu är det bara att satsa!Denna diskussion är tänkt för allt som rör förstaågångsåkare.
Själv har jag kört Halvvasan fyra år i rad nu. Nu är det dags för Vasaloppet.
Vi var sex personer som var på "After Ski" i fredags och peppade oss för denna utmaning. Nu är det bara att satsa!
Denna diskussion är tänkt för allt som rör förstaågångsåkare.
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:14Erik tror stenhårt på stakträning, och eftersom han har genomfört tre Vasalopp så får jag väl tro honom...;)
Tack och lov går det ju alldeles utmärkt att stakträna utan snö. Det är bara att ta bort trugorna på sina skidstavar och byta ut spetsarna mot så
Erik tror stenhårt på stakträning, och eftersom han har genomfört tre Vasalopp så får jag väl tro honom...;)
Tack och lov går det ju alldeles utmärkt att stakträna utan snö. Det är bara att ta bort trugorna på sina skidstavar och byta ut spetsarna mot så
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 21:04Har sett på vasaloppet.se att man verkligen måste vara med i en klubb. Nån som har ett förslag? Finns det kanske nån internet-skidklubb nånstans som man kan gå med i?
Har sett på vasaloppet.se att man verkligen måste vara med i en klubb. Nån som har ett förslag? Finns det kanske nån internet-skidklubb nånstans som man kan gå med i?
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 08:16Du kan vara med i AXA Sports Club
http://www.axa.se/sv/AXA-Sports-Club/Bli-medlem/
Du kan vara med i AXA Sports Club
http://www.axa.se/sv/AXA-Sports-Club/Bli-medlem/
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 23:01Jag undrar hur det är med stakträning vid powerwalking, kan det vara till gagn om man vill bygga inför skidsäsong och Vasalopp? Eller, kan man inte jobba så mycket som man borde när man går, går det bara att ta ut svängarna när man har fart som på rullski
Jag undrar hur det är med stakträning vid powerwalking, kan det vara till gagn om man vill bygga inför skidsäsong och Vasalopp? Eller, kan man inte jobba så mycket som man borde när man går, går det bara att ta ut svängarna när man har fart som på rullski
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 16:26Testa och spring med stavar grymt jobbigt......
Testa och spring med stavar grymt jobbigt......
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 09:56Jaha ja, nu är man anmäld till sitt första Vasalopp. Nu blir det svårt att dra sig ur med äran i behåll. 😉
Jaha ja, nu är man anmäld till sitt första Vasalopp. Nu blir det svårt att dra sig ur med äran i behåll. 😉
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 15:50Eller hur, Henrik, det är bara att köra på när man väl anmält sig. man får väl se både frågan om äran samt avgiften som lite av en morot. 🙂
Skall testa att springa med stavar! Är lite orolig för detta med rullskidor, att jag mest kommer slå ihjäl mig. h
Eller hur, Henrik, det är bara att köra på när man väl anmält sig. man får väl se både frågan om äran samt avgiften som lite av en morot. 🙂
Skall testa att springa med stavar! Är lite orolig för detta med rullskidor, att jag mest kommer slå ihjäl mig. h
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 16:23Man får en himla bra fart med stavlöpning
Man får en himla bra fart med stavlöpning
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 16:52Ni som varit med ett tag, jag undrar: är det fullgott att på sommarsäsongen träna genom att powerwalka/springa med stavar? Eller måste rullskidorna till?
Ni som varit med ett tag, jag undrar: är det fullgott att på sommarsäsongen träna genom att powerwalka/springa med stavar? Eller måste rullskidorna till?