Quote from Guest on 2 June 2012, 10:23Tisdagen som gick startades en grupp med ovanstående namn på Facebook.
http://www.facebook.com/groups/361981307188449/
Tisdagen som gick startades en grupp med ovanstående namn på Facebook.
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 10:33Jag kvalar definitivt in i gruppen! 😉
Kram,
Jenny
Jag kvalar definitivt in i gruppen! 😉
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 16:47Utan tvivel hör jag också till denna grupp. Men jag gör det med glädje, för jag kan iaf springa, något jag tidigare har trott varit omöjligt att jag nånsin skulle kunna göra pga dåliga knän. Men det verkar som om mina knän bara mår bättre av löpningen!
Utan tvivel hör jag också till denna grupp. Men jag gör det med glädje, för jag kan iaf springa, något jag tidigare har trott varit omöjligt att jag nånsin skulle kunna göra pga dåliga knän. Men det verkar som om mina knän bara mår bättre av löpningen!
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 10:33Gruppen är nu 800+ stor.
Mest beroende på den befintliga officiella klubben "Vi Som Springer, hellre än bra."
Denna klubb/förening har varit godkänd av SFIF sedan 1994.
Det går således att tävla officiellt för den.
Gruppen är nu 800+ stor.
Mest beroende på den befintliga officiella klubben "Vi Som Springer, hellre än bra."
Denna klubb/förening har varit godkänd av SFIF sedan 1994.
Det går således att tävla officiellt för den.
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 10:47Häftigt! Medlemsavgift? Är det bara att på eget bevåg fylla i klubbtillhörighet när man anmäler sig till lopp?
Häftigt! Medlemsavgift? Är det bara att på eget bevåg fylla i klubbtillhörighet när man anmäler sig till lopp?
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 11:05Hej Benny.
Lade just till dig i gruppen.
Medlemsavgift är 100:-/ år.PG 836 26 78 - K-G Nyström
Första året ingår ett klubblinne.
Är XL eller XXL OK kan jag skicka ett.De mindre är slut.
Hej Benny.
Lade just till dig i gruppen.
Medlemsavgift är 100:-/ år.
PG 836 26 78 - K-G Nyström
Första året ingår ett klubblinne.
Är XL eller XXL OK kan jag skicka ett.
De mindre är slut.
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 15:03Jag sätter in pengar i kväll. XL blir nog stort men jag får väl bättra på min styrketräning ytterligare. 🙂
Coolt att vara med i en löparklubb. 😀
Jag sätter in pengar i kväll. XL blir nog stort men jag får väl bättra på min styrketräning ytterligare. 🙂
Coolt att vara med i en löparklubb. 😀
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 07:51Jag med!!
Jag med!!
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 14:58Hej Nina.
Du får också gärna vara med. 🙂
Hej Nina.
Du får också gärna vara med. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 08:58Klubben/föreningen har en tävling:
24 + 12 + 6 + 3H på Knorren i Trollhättan.
Det går fortfarande att anmäla sig.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1127299
Klubben/föreningen har en tävling:
24 + 12 + 6 + 3H på Knorren i Trollhättan.
Det går fortfarande att anmäla sig.