Quote from Guest on 26 August 2010, 19:44Hej! Är det någon som har dessa och vet hur de är i storlekarna.
Har sett i Vibrams tabell att 27,3 cm fötter skall ha en 43:a och 27.9cm skall ha en 44.Jag har 27,5 cm fötter och borde ha en 43:a antar jag. 43 brukar jag ha på löparskor.
Någon som vet
Hej! Är det någon som har dessa och vet hur de är i storlekarna.
Har sett i Vibrams tabell att 27,3 cm fötter skall ha en 43:a och 27.9cm skall ha en 44.
Jag har 27,5 cm fötter och borde ha en 43:a antar jag. 43 brukar jag ha på löparskor.
Någon som vet
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:54Hmm...vore ju bra iofs, men jag tror jag måste beställa dessa snabbt. Hur tycker du att dina är jämfört med dina andra skor eller hur långa fötter har du? 😀
Hmm...vore ju bra iofs, men jag tror jag måste beställa dessa snabbt. Hur tycker du att dina är jämfört med dina andra skor eller hur långa fötter har du? 😀
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:58Jag har strl 39 på vanliga skor, och 40 på löparskor, men 39 på dessa, då de är lite större i strl än vanliga löparskor.
Jag har strl 39 på vanliga skor, och 40 på löparskor, men 39 på dessa, då de är lite större i strl än vanliga löparskor.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 20:55Jag har 42 i vanliga löparskor (oftas). 41-42 i vanliga skor.
Köpte storlek 41 vff speed men dom var lite för stora men funkar med tåstrumpor. Köpte sedan ett par vff bikila storlek 40 och dom sitter som en handske - perfekt!
Speed och bikila är lika i
Jag har 42 i vanliga löparskor (oftas). 41-42 i vanliga skor.
Köpte storlek 41 vff speed men dom var lite för stora men funkar med tåstrumpor. Köpte sedan ett par vff bikila storlek 40 och dom sitter som en handske - perfekt!
Speed och bikila är lika i
Quote from Lars Mörrby on 26 August 2010, 21:3243-43.5 i vanliga skor. 44-45 i ASICS löparskor. 43 i samtliga VFF.
Gjorde en snabbmätning av foten och jag tror den är 27 - 27,2.
43-43.5 i vanliga skor. 44-45 i ASICS löparskor. 43 i samtliga VFF.
Gjorde en snabbmätning av foten och jag tror den är 27 - 27,2.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:15Tusen tack! 🙂
Tusen tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:15Jag premiärsprang mina igår. Har 38, vilket jag har även annars. 37:an gick på, men de kändes för trånga på tvären. Har nog lite bredare fötter så det kändes skönast att foten fick plats även om jag har lite luft längst fram vid några tår.
Gick finfint f
Jag premiärsprang mina igår. Har 38, vilket jag har även annars. 37:an gick på, men de kändes för trånga på tvären. Har nog lite bredare fötter så det kändes skönast att foten fick plats även om jag har lite luft längst fram vid några tår.
Gick finfint f
Quote from ellen olsson on 27 August 2010, 09:03Jag har normalt sett 43, men när jag testade VFF så var det inget snack om att 42 var rätt storlek. Nu ska jag bara hitta rätt färg.
Jag har normalt sett 43, men när jag testade VFF så var det inget snack om att 42 var rätt storlek. Nu ska jag bara hitta rätt färg.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 09:12Håller med Fredrik. Jag har 43-43,5 i mina Doctor Martens (och löpskor..) och chansade så klart på 42 i mina VFF Speed vilket visade sig helt perfekt.
>Fredrik: Du kan sluta leta. Här är rätt färg: http://www.northsport.se/product.html/fivefingers---biki
Håller med Fredrik. Jag har 43-43,5 i mina Doctor Martens (och löpskor..) och chansade så klart på 42 i mina VFF Speed vilket visade sig helt perfekt.
>Fredrik: Du kan sluta leta. Här är rätt färg: http://www.northsport.se/product.html/fivefingers---biki
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 09:21Kom ihåg att mäta BÅDA fötterna, det är rätt vanligt att de är olika stora. Det är några millimeters skillnad på mina, tillräckligt för att det ska märkas i mina VFF.
Kom ihåg att mäta BÅDA fötterna, det är rätt vanligt att de är olika stora. Det är några millimeters skillnad på mina, tillräckligt för att det ska märkas i mina VFF.