Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatVikt i diagramform?
You need to log in to create posts and topics.

12

Finns det något sätt att se hur vikten förändras utan att gå in på de olika dagarna och klicka så att man får upp det?
Borde man inte kunna se det direkt i fältet också, det skulle iaf vara en bra funktion tycker jag även om jag förstår att detta inte är

Jag har tillfälligt stängt av diagramfunktionen för vikt etc eftersom den fungerade otroligt dåligt. Men de ska vara på banan snart igen. Då kommer jag också att lägga till så att man ser vikten direkt i kalendern. Så nog ska det bli som du vill 🙂

Skönt, jag undrade om det var fel på min kalender; dessutom kommer ju kommentaren upp, ser lite roligt ut.

Viktdiagram låter fantastiskt! =)

Tittade på netdoctor.se och de hade diagramfunktion som är väldigt likt din. De hade också midjemått... Finns det möjlighet att lägga till sådana diagram också?
Jag är inte främst intresserad av midjemått men har en benskada på mitt högra ben och försöke

Nu kanske det blir lite overkill, fick ett ryck och funderade på om man kan skicka en förfrågan på ett sömndiagram om man önskar ett sådant. Det blir en himla massa statistik här, men jag älskar statistik och diagrammen behöver ju inte synas för de som in

Haha, från och med nu får ingen be om ursäkt för att man kommer med idéer! Särskilt inte när de handlar om FunBeat!!

Nya diagramfunktioner är på gång, just midjemått etc står på listan, men kommer inte inom den omedelbara framtiden.

Jag tycker inte att det finns någon större mening att viktdiagrammet börjar på 0 kg. Man rör sig ju normalt inte så mycket i vikt upp eller ner så resultatet blir ju då på 60 dagar 60 styck i stort sett lika höga staplar i diagrammet. Kunde man inte skapa

Håller med!! Kanske kan man få sätta intervallet själv om det är lättast för webmaster.

Vad har hänt med diagrammen nu? Jag får inte upp den fliken alls?

12