Quote from Funbeat user on 17 February 2006, 10:53Jag stängde av diagramsidan eftersom nästan ingenting fungerade på den. Förhoppningsvis så kommer den nya servern igång i nästa vecka och då kommer jag kunna kicka igång den nya diagramfunktionen som förhoppningsvis fungerar fantastiskt mycket bättre.
I
Jag stängde av diagramsidan eftersom nästan ingenting fungerade på den. Förhoppningsvis så kommer den nya servern igång i nästa vecka och då kommer jag kunna kicka igång den nya diagramfunktionen som förhoppningsvis fungerar fantastiskt mycket bättre.
I
Quote from Cliff Barnes on 17 February 2006, 21:10Skulle man inte isf också kunna ändra så att viktdiagrammet visas som ett linjediagram (heter det så?) istället för ett stapeldito. Det skulle göra det lättare att se förändringar tror jag, och det är väl egentligen förändring som är det intressanta att k
Skulle man inte isf också kunna ändra så att viktdiagrammet visas som ett linjediagram (heter det så?) istället för ett stapeldito. Det skulle göra det lättare att se förändringar tror jag, och det är väl egentligen förändring som är det intressanta att k
Quote from Funbeat user on 19 February 2006, 19:39Prexis så fungerar den nya diagramfunktionen: Det är staplar för minutrarna, men linjer (som ligger ovanpå staplarna) för tex vikt och puls.
Prexis så fungerar den nya diagramfunktionen: Det är staplar för minutrarna, men linjer (som ligger ovanpå staplarna) för tex vikt och puls.
Quote from Cliff Barnes on 19 February 2006, 21:01Härligt!
Härligt!
Quote from mathias svedlund on 20 March 2006, 09:35Olle, fanns det nån möjlighet till mätningar i cm som jag önskade tidigare? 🙂
Hälsningar
Marie
Olle, fanns det nån möjlighet till mätningar i cm som jag önskade tidigare? 🙂
Hälsningar
Marie
Quote from Funbeat user on 20 March 2006, 14:25Inte just nu tyvärr 🙁
Inte just nu tyvärr 🙁